حالت تاریک
رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار می‌شود
فرمانده قرارگاه غرب ارتش:

رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار می‌شود

فرمانده قرارگاه غرب ارتش با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه روز ۳۱ شهریورماه ساعت هشت صبح برگزار می‌شود.

امیر سلیمان طاهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: همزمان با روز ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح در استان کرمانشاه در بلوار شهید سرابیان ساعت هشت صبح برگزار می‌شود که بخشی از آخرین دستاوردهای صنعت دفاعی کشور در آن به نمایش درمی‌آید.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور یگان‌های خودرویی و موتوری و با فرود چتربازان در مقابل جایگاه انجام می‌گیرد.

طاهری با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند برای ملت ایران است، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت و فداکاری رزمندگان است که با ایثار و از خودگذشتگی خود راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند و اجازه کم‌شدن ذره‌ای از خاک کشورمان را ندادند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح با وحدت و یک‌پارچگی آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور هستند و به هرگونه تجاوز و دست‌درازی به خاک کشور پاسخ قاطع و محکمی به دشمن خواهند داد.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهدا و ایثار سربازانی است که به صورت شبانه‌روزی در حال مرزبانی و حراست از مرزهای کشور هستند.

طاهری عنوان کرد: امروز صنعت دفاعی و نظامی کشور به خودکفایی دست یافته و جوانان نخبه و دانشمند این سرزمین توانسته‌اند به دستاوردهای مهمی دست پیدا کنند که این دستاوردها مورد توجه سایر کشورها قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: برگزاری نشست‌های عقیدتی، مسابقات قرآنی، تجلیل از خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا و... از جمله برنامه‌های دفاع مقدس در استان کرمانشاه است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از