حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
معاون سیاسی، امنیتی ستاندار کرمانشاه مطرح کرد:

ریشه مردمی انقلاب آن را مقابل طوفان‌ها نگهداشته

ریشه مردمی انقلاب آن را مقابل طوفان‌ها نگهداشته

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران را با مردم نگهداشته‌ایم در واقع ریشه مردمی انقلاب، آن را در برابر طوفان‌ها استوار کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی شعبانی پیش از ظهر امروز شنبه در جلسه با احزاب و فعالان سیاسی استان کرمانشاه، اظهار داشت: با وجود همه دشمنی‌ها امروز در آستانه آغاز چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم که هم به وجود آمدن و هم ادامه حیات آن نیازمند تبیین است.

وی توانمندی آحاد جامعه در تحلیل وقایع بین‌المللی را از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: امام راحل انقلاب را توسط مردم به پیروزی رساندند.

شعبانی با تاکید بر حضور مردم در همه عرصه‌ها، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران را با مردم نگهداشته‌ایم در واقع ریشه مردمی انقلاب، آن را در برابر طوفان‌ها استوار کرده است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران بدون مردم پدیده‌ای قابل تعریف نیست بلکه مردم همواره به نظام قدرت داده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مواقعی که حضور مردم کم‌اثر یا کم‌رنگ بوده دچار ضعف شده است.

شعبانی نیروهای مسلح را مردم‌پایه خواند و گفت: مردم در تمام عرصه‌ها از جمله دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند و در عرصه سیاسی هم حضور مردم این عرصه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه مردم شرکت در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند و این مسئولان هستند که قدری از مردم عقب هستند، افزود: با وجود همه اختلاف سلائق باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم.

 

خانه احزاب در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

شکیبامهر پیش از ظهر امروز شنبه در جلسه با احزاب و فعالان سیاسی استان کرمانشاه، اظهار داشت: در دوره قبلی ارتباط احزاب استان کرمانشاه با معاونت سیاسی استانداری قطع شده بود و از آن‌ها نیز حمایتی صورت نمی‌گرفت.

وی از تلاش برای راه‌اندازی خانه احزاب در کرمانشاه خبر داد و افزود: تحقق این مهم سبب بهبود فضای گفتگو خواهد شد.

شکیبامهر خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌نیازهای راه‌اندازی خانه احزاب، شرایط در استان مهیا نبوده با این حال درصدد فراهم‌آوری شرایط پس از برگزاری انتخابات آینده خواهیم بود.

وی از راه‌اندازی خانه احزاب در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: به‌دنبال راه‌اندازی خانه احزاب فضای گفتگو در سطح استان فراهم می‌شود.
انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از