حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه:

زندگی عزتمندانه‌ را مدیون جمهوری اسلامی هستیم

زندگی عزتمندانه‌ را مدیون جمهوری اسلامی هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تأکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی کاری کرده که عزتمند زندگی کنیم، گفت: زمانی که مردم پای کار امام علی(ع) آمدند حکومت علوی شکل گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی شعبانی شامگاه شنبه در مراسم برافراشته شدن بزرگترین پرچم غدیری کشور در دیار پهلوانان علوی؛ کرمانشاه، اظهار داشت: امروز سعادتی نصیب ما شده که در نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و برای اعتلای آن می‌کوشیم چه اینکه بسیاری از مردم با آرزوی برخورداری از این نعمت از بین رفتند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: سئوال اساسی این است که ما برای جمهوری اسلامی یا جمهوری اسلامی برای ما که پاسخ نگاه علوی ما برای حکومت است برهمین اساس نیز امام راحل فرمودند حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است حتی از حفظ جان امام زمان(عج) هم بالاتر است.

شعبانی با بیان اینکه ۱۱ امام ما شهید راه دین هستند، گفت: نگاه ما در تمام عرصه‌های زندگی اعم از حکومت‎داری، همسرداری و... باید علوی باشد.

وی با گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و تقارن این ایام با دهه امامت و ولایت، افزود: این فضا برای استحکام نظام جمهوری اسلامی و امانتی است که آرزوی هزاران ساله اولیای الهی بوده است.

شعبانی با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی کاری کرده که عزتمند زندگی کنیم تصریح کرد: زمانی که مردم پای کار امام علی(ع) آمدند حکومت علوی شکل گرفت، تفکر امام هم زمانی می‌تواند جاری باشد که مردم پای کار دین باشند.

وی عنوان کرد: ما وظیفه داریم دو پیام بدهیم؛ پیام امیدآفرینی برای دوستان و نامیدسازی دشمنان و امروز هم روزی است که دشمنان از دین ما ناامید شدند برهمین اساس باید پای کار نظام علوی باشیم.

شعبانی تصریح کرد: نمی‌توانیم تنها شعار علی‌دوستی سر دهیم اما پای حکومت علی نباشیم چه اینکه برخی افراد فقط نام علی را صدا می‌زنند اما در عمل و در مکتب علوی‌گونه عمل نمی‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از