حالت تاریک
یادداشت؛

سالی که نکوست از بهارش پیداست

سالی که نکوست از بهارش پیداست

امسال تقارن زیبای ماه مبارک رمضان و نوروز حال و هوای سال جدید را معنوی‌تر از همیشه کرده که آن را به فال نیک می‌گیریم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شاید در نگاه اول با توجه به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان قدری روزه‌داری سخت به نظر می‌رسید اما برکات آن بسیار بیشتر بود. 

مؤمنان روزه‌دار امسال نوروز متفاوتی را تجربه کردند از تجربه سفره‌های افطاری گسترده‌تر با حضور مهمانان نوروزی تا محول کردن ۱۳ به‌در به عید سعید فطر. 

بازار مهمانی نزدیک به افطار داغ می‌شد و روزه‌داران فرصتی برای استراحت تا عصر داشتند، مهمانی‌ها رنگ و بوی دیگری داشتند و آرامش و معنویت بیش از همیشه بر آن حاکم بود. 

اکنون اما چند روزی است بساط ضیافت الهی جمع شده اما حواسمان به عهد و پیمان‌هایی که شب‌های قدر با خدا بستیم باشد وای کاش در این میان انس با قرآن را فراموش نکنیم. 

تقارن زیبای ماه مبارک رمضان با نوروز، با هر شرایطی چه سخت و چه شیرین گذشت اما خوش به سعادت کسانی که سربلند از این امتحان الهی بیرون آمدند و یک ماه بندگی کردند. 

البته هنوز هم زمان زیادی از روزهای معنوی ماه رمضان فاصله نگرفته‌ایم می‌توان دوباره با خدا عهد بست و پای آن ثابت‌قدم ایستاد زیرا تقارن نوروز و این ایام معنوی نویدبخش سالی پر از خیر و برکت است پس با خدا باش و پادشاهی کن…

صبا مرجانیان؛ سردبیر شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد و فعال رسانه‌ای

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از