حالت تاریک
رئیس هیأت شنا استان کرمانشاه مطرح کرد؛

ازدست‌رفتن سهمیه میزبانی با تعطیلی ۳ساله استخر کرمانشاه

ازدست‌رفتن سهمیه میزبانی با تعطیلی ۳ساله استخر کرمانشاه

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه گفت: به دلیل تعطیلی سه ساله‌ای که در تنها استخر استاندارد استان صورت گرفت، متأسفانه هیچ‌گونه میزبانی مسابقات را در استان کرمانشاه نداشتیم.

پیمان جاویدان در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به گرمای هوا در فصل تابستان، استقبال خوبی توسط مردم برای حضور در استخرهای سطح استان صورت گرفته است.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه عنوان کرد: در بحث آموزش به نوآموزان همه استخرهای استان کرمانشاه فعال بوده و در حال فعالیت هستند و در این راستا همکاری‌های لازم را با هیأت شنا استان دارند.

جاویدان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون راه‌اندازی پروژه مجموعه ورزشی جاویدان را در دستور کار داریم که در این مجموعه ورزش‌های شنا، شیرجه و واترپلو فعال بوده و در زمینه استعدادیابی کارهای خوبی انجام خواهد شد.

جاویدان در رابطه با برگزاری مسابقات در استان کرمانشاه اذعان کرد: در پایان هر فصل یک دوره مسابقه در سطح استان کرمانشاه برگزار خواهد شد، که نفرات منتخب در غالب تیم‌های مقدماتی و پایه در رده‌های سنی مختلف حضور خواهند داشت.

جاویدان از افتخارآفرینی ورزشکاران کرمانشاهی یاد کرد و گفت: پس از گذشت بیش از ۴۰ سال ورزشکاران کرمانشاه توانسته‌اند جایگاه خوبی در رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو پیدا کنند به گونه‌ای که در رشته شنا چند تن از ورزشکاران کرمانشاهی از جمله علی سراوند و علی رشیدپور عضو تیم ملی بوده و در کشور رکورددار هستند.

وی در ادامه افزود: در رشته واترپلو  آقای عرشیا الماسی را داریم که عضو تیم ملی بوده و در تیم شیرجه نیز دو نفر از ورزشکاران استان کرمانشاه در اردو تیم ملی حضور دارند و منتظر اعلام زمان مسابقات از سوی فدراسیون هستند که شرکت کنند.

جاویدان در پایان تصریح کرد: به دلیل تعطیلی سه ساله‌ای که در تنها استخر استاندارد استان صورت گرفت، متأسفانه هیچ‌گونه میزبانی مسابقات را در استان کرمانشاه نداشتیم اما خوشبختانه بر اساس توافق صورت گرفته با فدراسیون مربوطه با تکمیل شدن مجموعه ورزشی جاویدان که قابلیت و استانداردهای لازم را دارد، میزبان اردوی تیم ملی در کرمانشاه خواهیم بود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از