حالت تاریک
مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران سپاه نبی‌اکرم(ص):

هدف رسانه‌های ضد انقلاب تشویش اذهان عمومی است

هدف رسانه‌های ضد انقلاب تشویش اذهان عمومی است

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: رسانه‌های ضد انقلاب با بروز هر رویدادی در جامعه با بزرگ‌نمایی در صدد تشویش اذهان عمومی و ایجاد ناامیدی هستند.

افراسیاب شوهانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» اظهار داشت: امروزه فن‌آوري‌های اطلاعاتی،ارتباطاتی و رسانه‌های جمعی از ابزارهای اصلی اثرگذار بر نگرش‌ها، ارزش‌ها، هنجارها و رفتار مردم در جوامع مختلف هستند.

 

 مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: از سوی دیگر رسانه‌ها به‌دلیل كاركردهای متنوع آموزشی، اطلاع‌رساني، همبستگي و سرگرمی، نقشي بسيار اساسی در اميدبخشی به مردم و گسترش اميدواری اجتماعی نیز دارد.

 

وی با اشاره به اینکهاهمیت رسانه و اطلاع‌رسانی بر کسی پوشیده نیست، گفت: مخاطبان بيشتر اطلاعات روزمره خود را از طريق رسانه دريافت و درباره بسياري از پديده‌هاي اجتماعي قضاوت مي‌كنند.

 

 شوهانی با بیان اینکه امروز جنگ سخت به جنگ فرهنگی تبدیل شده است، ادامه داد: امروز در جنگ چندبُعدی قرار داریم و نیروهای اصلی این نبرد، اهالی رسانه هستند.

 

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: برای حضور در این جنگ چندبُعدی باید شناخت درستی از این فضا داشته باشیم.  

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رسانه‌های ضد انقلاب با بروز هر رویدادی در جامعه با بزرگ‌نمایی در صدد هستند تا با تشویش اذهان عمومی و تشویق ذهنیت منفی از نظام مردم را از حضور درعرصه‌های مهم، ناامید و مأیوس کنند.

 

شوهانی افزود: امت همیشه در صحنه و آگاه جامعه با تدابیر رهبر معظم انقلاب این توطئه رسانه‌های ضدانقلاب خارجی را شناسایی و نقش بر آب کرده و آماده هستند با حضوری پرثمر و حداکثری در عرصه‌های حساس نظام، سرنوشت واقعی کشور را همچنان در دستان خویش داشته باشند.

 

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به نقش رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی، گفت: باید از نقد منصفانه استقبال کرد اما در کنار انتقاد باید راهکار هم ارائه شود.

 

وی تاکید کرد: با آگاهی و داشتن سوادرسانه می‌توانیماز ابزارهای رسانه به نفع جامعه استفاده و عملیات نرم رسانه‌ای دشمنان را خنثی و سلامت و آرامش جامعه را تضمین کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از