حالت تاریک
یادداشت؛

سپاه هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در هم کوبید

سپاه هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در هم کوبید

سپاه با عملیات وعده صادق بار دیگر ابهت پوشالی رژیم منحوس و نامشروع صهیونیستی را با توجه به حمایت‌های گسترده و همه‌جانبه کشورهای غربی به سرکردگی استکبار جهانی در هم کوبید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ رژیم منحوس و نامشروع صهیونیستی تاکنون هر کاری را که خواسته و توانسته و هزینه‌ای نیز برای آن‌ها نداشته انجام داده که یکی از بزرگترین اشتباهات این رژیم حمله اخیر به کنسولگری ایران در خاک سوریه و به شهادت رساندن برخی از نیروهای ایرانی بود. 

عملیات وعده صادق برای نابودی رژیم منحوس صهیونیستی نبود بلکه صرفاً یک تنبیه برای جلوگیری و پایان دادن به تجاوزات و اقدامات خصمانه و احمقانه این رژیم بود. 

حملات گسترده جمهوری اسلامی ایران به دنیا ثابت کرد که قدرت نظامی برتر در جهان است و با استفاده از بخش کوچکی از توانایی‌های خود ماهیت پیشرفته‌ترین سامانه‌های دفاعی دشمنان را نشان داد که قادر به رهگیری و خنثی‌سازی حملات پهپادی و موشکی ایران نشد. 

دشمنان به خوبی فهمیدند که در صورت هرگونه درگیری با جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ هیچ مانعی در کار نیست و قدرت تصمیم‌گیری برای انجام چنین عملیاتی را دارد. 

این جمهوری اسلامی ایران است که زمین بازی را تعیین خواهد کرد و هر کجا و توسط هر کشوری به منافع و امنیت ملی ما خدشه‌ای وارد شود با پاسخ قاطع و کوبنده غیور مردان این مرز و بوم مواجهه خواهند شد. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع و پاسداری از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرگونه تجاوز و تهدیدی را با قاطعیت پاسخ خواهد داد. 

سپاه با عملیات وعده صادق بار دیگر ابهت پوشالی رژیم منحوس و نامشروع صهیونیستی را با توجه به حمایت‌های گسترده و همه‌جانبه کشورهای غربی به سرکردگی استکبار جهانی در هم کوبید. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پیام خود را به دشمنان رساند و همچنین مایه امید و افتخار برای همه مسلمانان، به ویژه باورمندان به جبهه مقاومت شد. 

عملیات وعده صادق معادلات جهان را به خوبی تغییر داد و همه دنیا فهمیدند که ایران در عرصه نظامی دست برتر را دارد و این عملیات مقدمه نابودی و اضمحلال رژیم جعلی صهیونیستی را فراهم ساخت. 

در عملیات وعده صادق، ایران پایبندی خود به اخلاق را نشان داد و با وجود وحشی‌گری‌های رژیم نامشروع صهیونیستی اما از حمله به مراکز درمانی، آموزشی و… خودداری کرد و صرفاً پایگاه‌های نظامی را مورد هدف قرار داد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین میلاد فرهنگیان؛ فعال رسانه‌ای

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از