حالت تاریک
رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه خبر داد:

عرضه ۵ قطعه ربع سکه برای هر کدملی

عرضه ۵ قطعه ربع سکه برای هر کدملی

رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان استان کرمانشاه گفت: از امروز ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ باعرضه ۵ قطعه رب سکه بهار آزادی به هر کد ملی و در روزهای عادی سکه تمام بهار آزادی که عرضه می‌شود شاهد کاهش نرخ حباب مثبت انواع این سکه‌ها خواهیم بود.

محمد سعید جعفری رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: بانک مرکزی به‌عنوان سیاست‌گذار بازار پول و ارز به‌منظور برطرف کردن چالش‌های پولی و ارزی هرزمانی که نوسانات قیمتی در بازار ایجاد می‌شود می‌بایست به ورود کند.

 

جعفری در ادامه افزود: در اسفندماه این امر میسر شده و از امروز ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ باعرضه ۵ قطعه رب سکه بهار آزادی به هر کد ملی و در روزهای عادی سکه تمام بهار آزادی که عرضه شود ان شالله در بازار شاهد کاهش نرخ حباب مثبت انواع این سکه‌ها خواهیم بود.

 

رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه با اشاره به عرضه سکه توسط بانک مرکزی تأکید کرد: از بانک مرکزی و زیرمجموعه‌های آن انتظار داریم که به متقاضیان واقعی، سکه عرضه شود نه به سرمایه‌گذارانی که ورود پیدا می‌کنند.

 

جعفری در رابطه باعرضه سکه به سرمایه‌گذاران تصریح کرد: این امر موجبات دلال‌بازی در بازار را فراهم کرده و دوباره پس از گذشت مدت کوتاهی همان حباب‌ها ایجادشده و بازار به روال سابق خود برمی‌گردد.

 

رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان استان کرمانشاه در پایان افزود: تقاضای دیگری که از بانک مرکزی داریم ارز پاشی و عرضه بیشتر ارز در بازار برای جلوی از بالا رفتن بی‌رویه قیمت ارز در بازار و در نتیجه کنترل تورم است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از