حالت تاریک
رئيس پارک علم وفناوری کرمانشاه خبر داد:

راه‌اندازی نهاد مالی در پارک علم و فناوری

راه‌اندازی نهاد مالی در پارک علم و فناوری

رئيس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه از راه‌اندازی نهاد تخصصی مالی در آینده نزدیک در پارک علم و فناوری استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سیامک آزادی امروز دوشنبه در همایش کسب و کار که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه هر بازاری یک کارگزار تخصصی دارد، اظهار داشت: در عصر کنونی شرط پایدار بودن کسب و کار، استفاده از خدمات شرکت‌های تخصصی کسب و کار است.

 

رئيس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه افزود: ورود حرفه‌ای و تخصصی به بازار کسب و کار می‌تواند منابع استان را در مسیر صحیح تجمیع کند.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اصلی شرکت‌های کسب و کار بوروکراسی اداری، طولانی بودن صدور مجوزها و پرداخت تسهیلات است، گفت: بانیان کسب و کار می‌توانند این مسائل را از طریق شرکت‌های تخصصی حل کنند و با محول کردن این فرآیند به آنها تمام بوروکراسی را کنار زده و با منبع مالی تعیین شده کار را به سرانجام برسانند.

 

آزادی با تاکید بر اینکه باید برای کسب و کار یک چشم‌انداز متصور شد، تصریح کرد: کسب و کارهای امروزی بدون تأمين خدمات تخصصی کسب و کار مهیا نمی‌شود.

 

رئيس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه ادامه داد: از طرفی باید گفتمان‌های تخصصی داشته باشیم چرا که این گفتمان‌ها ما را به راهکارهای بدیع می‌رساند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به یکی از فعالیت‌های پارک علم و فناوری اشاره و  خاطرنشان کرد: در محل پارک علم و فناوری مرکز توسعه بازار و تبادل فناوری ایجاد کرده‌ایم.

 

آزادی با اشاره به ایجاد صندوق پژوهش زاگرس در پارک علم و فناوری، تصریح کرد: تا شش ماه آینده نهاد تخصصی مالی در پارک راه‌اندازی خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از