دوشنبه 26 شهر 1403
1402-06-26 12:04 - شماره خبر : 72 0
یک فعال سیاسی:

شایعه‌سازی و بحران‌آفرینی دشمن از طریق امپراتوری رسانه‌ای

یک فعال سیاسی گفت: در اغتشاشات سال گذشته دشمن از طریق امپراتوری رسانه‌ای شایعه‌سازی و بحران‌آفرینی کرد.

پوریا نظریان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: دشمنان بعد از شکست‌های پیاپی در جنگ نظامی، فرهنگی، اقتصادی و فتنه ۸۸ ، سرانجام به این نتیجه رسیدند که جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران راه اندازی کنند. 

 

این تحلیلگر و فعال سیاسی افزود: هدف استکبار و ضد انقلاب در فتنه سال گذشته بخاطر حجاب یا امثالهم نبود، بلکه هدف، اصل نظام جمهوری اسلامی بود.

 

وی گفت: متاسفانه در حوادث سال گذشته، دشمن با امپراتوری رسانه‌ای خود برخی از جوانان و نوجوانان را فریب داد و آنان که تحت تاثیر هیجانات اجتماعی بودند به دام اهداف شوم دشمن افتادند و به خیابان آمدند.

 

نظریان تصریح کرد: جمهوری اسلامی نخواست که از خشونت علیه معترضین استفاده کند و برای همین بود که اغتشاشات سال گذشته چندین ماه طول کشید.

 

وی گفت: دلیل اینکه دشمن این جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران راه انداخت، پسرفت‌های همه جانبه کشور بود. 

 

نظریان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی در حوادث سال گذشته از طریق امپراتوری رسانه‌ای ، قصد شکاف و دودستگی بین مردم و رهبری را داشتند.

 

وی افزود: توطئه معاندین و ضد انقلاب با هوشیاری و حضور همیشه در صحنه ملت ایران خنثی شد و مردم بار دیگر ثابت کردند در فتنه‌های آخرالزمان و پیچ‌های خطرناک انقلاب، تا آخرین نفر، آخرین نفس و آخرین قطره خون پای آرمان‌های انقلاب، نظام و رهبری ایستاده‌اند.

 

نظریان گفت: برنامه آمریکا این بود که با حمایت از گروهک‌های تروریستی کردی، ایران را به سوریه دوم تبدیل کند. دشمن به صراحت اعلام کرده بود که جنگ را به داخل مرزهای ایران می‌کشانیم.

 

این فعال سیاسی عنوان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سال گذشته، مهر ابطال اغتشاشات را زدند و آن حضور میلیونی مردم در سالروز پیروزی انقلاب، محاسبات دشمن را تغییر داد و حتی خودشان اعتراف به شکست کردند.

 

وی ادامه داد: عوامل استکبار جهانی با میدان‌داری افسران جاسوسی موساد، سیا، mi6، به همراه نیروهای آموزش دیده منافقین، سلطنت‌طلبان و گروهک‌های تروریستی اقلیم کردستان عراق، با تمام توان و امکانات، به دنبال راه‌اندازی سناریوی آشوب و اغتشاش در کشور هستند.

 

ولی، شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ‌لپ خورد گه دانه دانه

 

نظریان گفت: این هوشیاری و در صحنه بودن ملت ایران بوده است که همیشه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کردند اما

برخی از غرب‌زدگان و عوامل خودفروخته داخلی در حوادث سال گذشته واقعاً فکر می‌کردند خبری شده است.

 

وی ادامه داد: دشمنان و ضد انقلاب بدانند، جمهوری اسلامی که یک زمانی یک نهال تازه بود بیش از ده‌ها کشور جهان در جنگ نظامی نتوانستند بر ملت ما پیروز شوند و اکنون ما به یک درخت تناور تبدیل شده‌ایم و نزدیک فتح قله هستیم، چه خیال‌های خامی در سر دارند.

 

نظریان بیان کرد: دشمنان و از عوامل ضد انقلاب بداند ما مردم ایران تا آخرین قطره خون پای این نظام، انقلاب و رهبری ایستاده‌ایم و نخواهیم گذاشت که فرزندانمان در تاریخ بخوانند که سید علی تنها ماند.

 

وی گفت: آمریکا از طریق گروه بحرانی که درست کرده، به دنبال تنش‌آفرینی و ناامنی در کشور هست، ولی بدانند که طبق تعبیر قرآن کریم، مکر آنان دامن خودشان را خواهد گرفت. 

وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ

 

استاد دانشگاه تصریح کرد: امروزه بر خلاف دروغگویی ضد انقلاب مبنی بر محدودیت زن در ایران، در جمهوری اسلامی، زنان در جایگاه‌های مهم سیاسی و مدیریتی قرار دارند و بانوان در عرصه‌های مختلف مسابقات ورزشی، پزشکی، فناوری و اقتصادی حضوری فعال دارند.

 

وی گفت: امروزه درایت و تدابیر حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای می‌باشد، که کشور را به این جایگاه‌های مهم توسعه و پیشرفت رسانده. ایران در حال حاضر از لحاظ نظامی، اقتصادی، هسته‌ای، پزشکی و غیره رتبه اول منطقه را دارد، لذا دشمن چشم دیدن این پیشرفت‌ها را ندارد و در حوادث سال گذشته به دنبال تخریب شخصیت ناخدای این کشتی بود.

 

نظریان افزود: بدانید جمهوری اسلامی حرم است و همه‌ی مردم از هر سلیقه و قومیتی، سرنشینان این کشتی انقلاب هستیم ، لذا باید وحدت را داشته باشیم و مطیع امر ناخدای کشتی انقلاب باشیم تا این دریای مسیر پیشرفت را به سلامتی طی کنیم.

 

وی گفت: جنگ ترکیبی سال گذشته که با اسم رمز مهسا امینی آغاز گردید، پیچ خطرناک گام دوم انقلاب بود.

 

نظریان بیان کرد: دشمن بداند، سربازان گمنام امام زمان(عج) هوشیار و بیدار هستند و هر فتنه و نقشه شوم آنان را در نطفه خاموش خواهند کرد و در سالروز اغتشاشات هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی تصریح کرد: یکی از جاهایی که دشمن برای ایجاد بحران و آشوب روی آن حساب ویژه‌ای باز کرده بود، اختلافات قومیتی بود.

 

نظریان گفت: در حادثه فوت مهسا امینی، ما در زمینه جهاد تبیین و جهاد رسانه کوتاهی نمودیم و دشمن از این فرصت سوء استفاده کرد و از طریق امپراتوری رسانه‌ای خود دست به شایعه‌سازی، بحران آفرینی و آشوب زد و متاسفانه برخی از جوانان ما متأثر از فضای مجازی دشمن از روی ناآگاهی به خیابان‌ها آمدند.

 

استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: در فتنه اخیر، دشمن به دنبال این بود که با قدرت رسانه‌ای ، جای شهید و جلاد را عوض کند اما درخت تناور انقلاب، با خون پاک شهدایی همچون آرمان علی‌وردی و روح الله عجمیان، و... آبیاری و تنومندتر شد.‌

https://mersadnews.ir/short/NDZle
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار