حالت تاریک
استاندار کرمانشاه تأکید کرد:

شرکت در انتخابات تکلیف ملی و اسلامی

شرکت در انتخابات تکلیف ملی و اسلامی

استاندار کرمانشاه گفت: شرکت در انتخابات تکلیف ملی و اسلامی است، بر اساس این تکلیف مردم نباید نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت باشند.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی عصر امروز چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه با موضوع آخرین وضعیت کمیته‌های انتخابات استان که در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، با اشاره به برخی از خدمات دولت سیزدهم، اظهار داشت: حدود ۲۱۰ روستای استان از تنش آبی خارج شده‌اند آبرسانی به این روستاها ثمره همراهی و همکاری گسترده دولت سیزدهم بوده است که امیدواریم این روند در دولت جدید نیز با قوت ادامه پیدا کند تا همه روستاهای استان از آب سالم و پایدار برخوردار شوند.

استاندار کرمانشاه افزود: نمونه‌های بسیار خوبی از این دست موفقیت‌ها در استان در طی سه سال اخیر وجود داشته است که از آن جمله می‌توان به اضافه‌شدن ۲۲۵ محیط آموزشی به فضاهای آموزشی استان اشاره کرد همچنین در این مدت ۱۰۷ مدرسه کانکسی به مدارسی با سازه‌های ایمن تبدیل شده‌اند. 

صحرایی خاطرنشان کرد: بودجه تخصیص یافته به فضای تعلیم و تربیت و پرورش نسل آموزش‌دیده در این بازه زمانی ۱۰ برابر شده است. 

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در حوزه انتخابات همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند مهم‌ترین موضوع، ایجاد آمادگی‌های لازم و شرایط ضروری برای مشارکت حداکثری مردم است. 

صحرایی افزود: استان کرمانشاه آمادگی لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، ایمن، رقابتی و مشارکتی را دارد، مردم شریف استان نیز همانند دوره‌های پیشین با آگاهی و بصیرت نقش خود را در تعیین سرنوشت به خوبی ایفا خواهند کرد.

صحرایی ادامه داد: انقلاب اسلامی بر اساس آیات قرآن و سیره معصومین حق مشارکت در سرنوشت را به مردم اعطا کرده است لذا مردم بر اساس آموزه‌های اسلامی حق دارند تا در سرنوشت خود مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: به حمد خدای متعال از روزهای اول انقلاب اسلامی تاکنون تمام انتخابات بدون توقف و تأخیر برقرار بوده و خواهد بود. 

صحرایی اذعان داشت: شرکت در انتخابات تکلیف ملی و اسلامی است، بر اساس این تکلیف مردم نباید نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت باشند در طول سال‌های متمادی پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم تأثیر رأی خود را در اداره کشور به عینه دیده و درک کرده‌اند.

وی بیان کرد: در طول انقلاب اسلامی دولت‌هایی با رنگ و بوهای مختلف بر سر کار آمده‌اند اگر قرار بود رأی مردم بی‌تأثیر باشد باید مجموعه دولت‌ها از یک سبک و سیاق واحد تبعیت می‌کردند. 

صحرایی افزود: مردم ایران و ناظران داخلی و خارجی بر مبنای انصاف می‌توانند شهادت دهند که جمهوری اسلامی آرای مردم را حق‌الناس می‌داند و با تمام قوا و توان از حق‌الناس مردم حراست و حفاظت می‌کند و ثمره انتخاب مردم شکل‌گیری دولت‌های مختلف با توان‌ها و نگاه‌های مختلف بوده است.

وی افزود: شهید جمهور آیت‌الله رئیسی نشان داد که در چهارچوب قانون اساسی و ضوابط تعیین شده قانونی کشور می‌توان رئیس جمهوری با شرایط منحصر به فرد و متعالی بود، ایشان نشان داد که می‌شود شبانه‌روز خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم ارائه داد.

صحرایی گفت: می‌شود در مقابل مردم فروتن و خاکسار بود و در مقابل دشمنان با صلابت، محکم و استوار بود، همچنین ایشان نشان دادند که می‌توان با تلاش بیشتر تحریم‌ها را به حداقل اثرگذاری رساند. 

وی تصریح کرد: فعالیت‌های شهید جمهور به عنوان تجربه تاریخی برای مردم شریف ایران به ثبت رسیده است به حمد خدا انتخابات روز جمعه برگ زرین دیگری در دفتر تعالی‌جویی و کمال‌طلبی مردم عزیز ایران اسلامی ورق خواهد زد. 

صحرایی عنوان کرد: مسئولان انتخابات در این دوره نیز در عین فعالیت برای برگزاری صحیح انتخابات، در محدوده اجرا کاملاً بی‌طرفانه انتخابات را برگزار خواهند کرد و بر اساس فرمایش امام راحل میزان رأی ملت است ان‌شاءالله اراده مردم هر آن‌چه که باشد تجلی آن از صندوق‌های رأی بیرون خواهد آمد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از