حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
شهادت فرماندهان، راه مقاومت را استوارتر می‌کند
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سرپل‌ذهاب:

شهادت فرماندهان، راه مقاومت را استوارتر می‌کند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سرپل‌ذهاب گفت: دشمن این خیال باطل را در ذهن خود دارد که با شهادت بزرگان اسلام به اهداف خود می‌رسد اما این خیالی باطل بیش نیست و با شهید شدن هر فرمانده راه مقاومت استوارتر خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمد بهرامی صبح امروز سه‌شنبه در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: خون مطهر شهدا موجب تداوم و استحکام اسلام، مکتب و سیره شهدا می‌شود و این راه با نثار جان امثال این شهدا ادامه خواهد داشت. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سرپل‌ذهاب تأکید کرد: دشمن این خیال باطل را در ذهن خود دارد که با شهادت بزرگان اسلام به اهداف خود می‌رسد اما این خیالی باطل بیش نیست و با شهید شدن هر فرمانده راه مقاومت استوارتر خواهند کرد. 

بهرامی یادآور شد: شهدای دوران دفاع مقدس با روحیه جهادی و با اخلاصی که داشتند پا به عرصه میدان جنگ با دشمن بعثی عراق گذاشتند، از جان و مال خود گذشتند و نگذاشتند وجبی از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد و این روحیه جوانمردی، شهامت و مقاومت در نسل‌های دیگر موجب خشم و ناتوانی دشمن شده است. 

وی گفت: جوانان ما باید بدانند که شهدا برای حفظ آرمان‌های اسلام چه کردند، قدردان باشند، راه شهدا را با آگاهی و بصیرت ادامه دهند و فریب دشمن را نخورند. 

بهرامی در پایان تصریح کرد: ما قدردان خانواده‌های معزز شهدا هستیم و برای حفظ راه شهدا تلاش خواهیم کرد و خشنودی شهدا و خدا را در اولویت کاری خود با هدف خدمت به مردم قرار می‌دهیم. 

در پایان این دیدار به رسم احترام و یادبود و همچنین برای ارج نهادن به صبر، ایثارگری و استقامت خانواده شهیدان، لوح تقدیری به این خانواده‌های شهدا اهدا شد. 

شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق، هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد که تعدادی از روستاها در حریم مرز واقع هستند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از