حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
راه حزب‌الله در سایه وحدت ادامه دارد
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

راه حزب‌الله در سایه وحدت ادامه دارد

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: دشمنان بدانند راه حزب‌الله در سایه وحدت امت اسلامی ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ماموستا عبدالرحمن مرادی صبح امروز چهارشنبه در مراسم سالروز عملیات طوفان‌ الاقصی و بزرگداشت شهدای اهل سنت کرمانشاه که در مسجد جامع شافعی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: خدا را برای این اتحاد، همدلی و برادری میان همه ادیان و مذاهب شاکر هستیم.

وی افزود: مسجد جامع امام شافعی یکی از نمادهای وحدت عملی در شهر کرمانشاه است و در این میان برادران اهل سنت در همه مناسبت‌های انقلابی پیش‌قدم هستند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه، افزود: اقتدار و امنیت امروز نظام مرهون خون شهدا است که ما باید قدردان خانواده‌های آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به تقدیم ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۴۶۲ شهید اهل سنت در استان به نظام و انقلاب تقدیم شده که از این تعداد ۸۳ شهید مختص شهر کرمانشاه است.

ماموستا مرادی افزود: شهادت پایان زندگی نیست و طبق آیه صریح قرآن آن‌ها زنده‌اند و نزد پروردگار از رزق و روزی بهره‌مند هستند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: شهدا مقام بسیار بالایی نزد پروردگار دارند و خداوند مقام بالایی به شهدا عطا می‌کند، به گونه‌ای که بهترین درخواست مؤمن از خداوند، فیض شهادت است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیست‌ها به لبنان، بیان کرد: شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله و سردار نیل‌فروشان را تبریک می‌گوییم و دشمنان بدانند راه حزب‌الله در سایه وحدت امت اسلامی ادامه دارد.

ماموستا مرادی در ادامه از نیروهای هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام عملیات وعده صادق ۲ که مواضع صهیونیست‌ها را هدف قرار دادند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از