حالت تاریک
معاون سیاسی استاندار کرمانشاه:

شهدای خدمت خواستار ولایت‌پذیری ملت بودند

شهدای خدمت خواستار ولایت‌پذیری ملت بودند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی صادقانه به مردم خدمت کرد، گفت: شهدای خدمت خواستار ولایت‌پذیری ملت بودند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی شعبانی عصر امروز یک‌شنبه در سوگواره شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان در کرمانشاه اظهار داشت: فضای غم و اندوه امروز جامعه در پی از دست دادن فردی است که تمام وجود خود را وقف خدمت به مردم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در مدت سه ساله ریاست‌جمهوری خود تمام تلاش خود را به‌کار بست تا علاوه بر حل مشکلات مردم، زمینه توسعه بیشتر کشورمان را فراهم کند.

شعبانی تصریح کرد: عنوان برنامه امروز سوگواره شهدای خدمت است و در ادبیات ایران سوگواره به معنای غم و اندوه پاک بوده که در اشعار و داستان‌های مختلف بیان شده است.

وی ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرد و از تمام مناطق کشور بازدید کرد که همين موضوع سبب اعتماد و علاقه مردم به ایشان شد و این محبت و رضایت‌مندی در تشییع با شکوه پیکر سیدالشهدای خدمت ظهور و بروز پیدا کرد.

معاون سياسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه بیان کرد: شهید رئیسی هوای نفس  و علاقه دنیوی را کنار گذاشت و صادقانه به مردم خدمت کرد و با آنها سخن گفت و همواره خود را خادم ملت می‌دانست.

شعبانی اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در معرض تهمت‌ها قرار داشت اما سکوت کرد و خود را شاگرد مکتب امام خمینی(ره) و شهید بهشتی می‌دانست و امروز بعد از شهادت ایشان فیلم‌هایی در دفاع از این شهید منتشر می‌شود.

وی عنوان کرد: شهدای خدمت صادقانه به مردم خدمت کردند و در راه انقلاب اسلامی گام برداشتند و خداوند پاداش این مجاهدت‌ها را با شهادت داد و وظیفه ما ادامه راه شهدا است که تقاضای شهدا از مردم تبعیت از ولایت فقیه است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از