حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
شهيدی که كمک به نيازمندان سرلوحه كارش بود
معراجی‌های کرمانشاه؛

شهيدی که كمک به نيازمندان سرلوحه كارش بود

شهید والامقام «مجید زارعی» متولد سال ۱۳۴۱ در کرمانشاه بود که در تاریخ ۲۷ مهرماه ۱۳۶۳ و در ۲۲ سالگی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید زارعی در حالی که آخرین مسئولیتش معاون گردان حنین بود در عملیات عاشورا و در منطقه میمک ایلام شربت شیرین شهادت را نوشید و به خیل همرزمان شهیدش پیوست. 

حمید زارعی برادر این شهید والامقام اظهار داشت: مجید برادر شهیدم از لحاظ اخلاقی زبانزد و نمونه بود و همیشه در میان اقوام و فامیل مورد ستایش قرار می‌گرفت. 

وی افزود: اخلاق نیکو، خوش زبانی و مهربانی از بارزترین ویژگی‌های برادرم بود و هرگز کسی از ایشان بداخلاقی و تندی و یا بد دهنی، ندید و نشنید. 

زارعی ادامه داد: برادرم همیشه احترام بزرگترها را حفظ می‌کرد و هرگز صدایش را روی بزرگتر از خود بلند نمی‌کرد و همین خصایص باعث شده بود به الگوی بسیاری از اقوام تبدیل شود. 

برادر شهید مجید زارعی خاطرنشان کرد: ایشان در دوران تحصیل به ورزش کردن بسیارعلاقه‌مند بود و از آمادگی بدنی خوبی هم برخوردار بود و این آمادگی بدنی مناسب به وی در دوران دفاع مقدس برای انجام کارهای سخت بسیار کمک می‌کرد. 

وی یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب و تشکیل سپاه پاسداران، برادرم به عضویت این نیرو درآمد و مخلصانه به نظام و انقلاب خدمت کرد و در دوران دفاع مقدس هم رشادت‌های زیادی از خود نشان داد. 

حمید زارعی افزود: برادرم بیشتر در ماموریت و در جبهه‌ها حضور داشت و همواره در مناطق مختلف عملیاتی درگیر نبرد با دشمنان بعثی بود و کمتر پیش می‌آمد که برای چندین روز متوالی به منزل بازگردد. 

وی در پایان ادامه راه شهدا را باعث عاقبت‌بخیری عنوان کرد و گفت: آن‌ها ستاره‌های فروزان آسمان ایران هستند که راه را از بی‌راهه به ما نشان می‌دهند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از