حالت تاریک
معراجی‌ها؛

شهید «حسین پورحسابی» را بیشتر بشناسیم

شهید «حسین پورحسابی» را بیشتر بشناسیم

شهید حسین پورحسابی سوم آذر ۱۳۲۵ در یک خانواده روستایی به‌نام گودین از توابع شهرستان کنگاور دیده به جهان گشود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید حسین پورحسابی سوم آذر ۱۳۲۵ در یک خانواده روستایی به‌نام گودین از توابع شهرستان کنگاور دیده به جهان گشود. 

پدرش محمد آقا و مادرش ناز خاتون نام داشت؛ سرانجام۲۴ خرداد ماه ۱۳۶۳ در جبهه چنگوله همراه با ۱۰ نفر از همرزمانش بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر و تن در سن ۳۸ سالگی به لقاءالله پیوست. 

وصیت‌نامه شهید

ما برای خدا به جنگ می‌رویم و امید آن را داریم که صدام و صدامیان را نابود کنیم و اما من از شما مردم همیشه در صحنه قهرمان ایران و گودین می‌خواهم که پشتیبان ولایت فقیه و امام و جبهه‌ها باشید. 

من به جبهه آمده‌ام جنگ کنم، همان طوری که امام عزیز در سخنرانی‌های مکررشان فرمودند: «بایستی همگی در جبهه حاضر باشیم و با صدام و آمریکای جنایتکار بجنگیم آن‌ها را شکست داده و کمر ابرقدرت‌ها را بشکنیم.» 

آری پدر بزرگوارم، از اینکه شما پدر خیلی خوب و با ایمانی بودید و از کودکی زحمت مرا کشیده ولی من در عوض وظایف یک پسری که بر پدر واجب است را نتوانستم انجام دهم و شما وصی و وکیل بنده هستید و یک سوم مال من را برایم خرج کنید و هر کسی از بنده طلب دارد آن را بپردازد. 

مادر مهربانم در این لحظه آخر عمرم مرا ببخشید که شما زحمت بسیار برای بنده کشیده و شما استقامت داشته باشید و گریه و زاری نکنید که من راه حسین(ع) و خط سرخ حسین(ع) را رفتم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از