حالت تاریک
معراجی‌های کرمانشاه؛

شهید «محمد شعبانی‌فر» را بیشتر بشناسیم

شهید «محمد شعبانی‌فر» را بیشتر بشناسیم

شهید «محمد شعبانی‌فر» در ۱۵ مرداد ماه سال ۱۳۶۶ و در عملیات پیروزمند نصر ۷ در منطقه سردشت بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید محمد شعبانی‌فر فرزند شهید حجت‌الله شعبانی فر در هفدهم اذر ماه سال ۱۳۴۸ در کرمانشاه و در خانواده‌ای مذهبی و انقلابی چشم به جهان گشود پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خانواده بزرگ شعبانی‌فر در کرمانشاه شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردند از جمله پدر شهید محمد به‌نام شهید حجت‌الله شعبانی‌فر در تاریخ ششم آبان‌ماه سال ۱۳۶۳ در درگیری با گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب در کردستان به شهادت رسید. 

شهید محمد شعبانی‌فر در پیام خاطره‌ای از روز به شهادت رسیدن پدرش چنین می‌نویسد: 

هنگامی که در تابوت را باز کردند جسد سوخته شده‌ای که گروهک‌های ضد اتقلاب به ان رحم نکرده‌اند را دیدم بدن نیم سوخته پدرم را دیدم که حتی قابل شناسایی نبود بعد از شیون و زاری به خانه برگشتیم و از آن روز دیگر صبح زود صدای صوت قرآن پدرم را نشنیدیم. 

شهید محمد شعبانی‌فر تا کلاس اول دبیرستان به تحصیل ادامه داد و در تابستان سال ۱۳۶۶ دواطلبانه عضو بسیج شد و به عضویت تیپ نبی اکرم (ص) درآمد. 

وی در ۱۵ مرداد ماه سال ۱۳۶۶ و در عملیات پیروزمند نصر ۷ در منطقه سردشت بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

در بخشی از وصیت‌نامه شهید بزرگوار چنین امده است: 
صحبت من با مردم و ملت عزیز این است که امام را تنها نگذارند و جبهه‌ها را پر کنید تا مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان شرق و غرب بزنید و از ولایت فقیه پیروی کنید. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از