حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

شهید رئیسی شیوه حکمرانی را ارتقا داد

شهید رئیسی شیوه حکمرانی را ارتقا داد

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به خدمات گسترده آیت‌الله رئیسی در مدت زمان مدیریت خود، گفت: شهید رئیسی شیوه حکمرانی را ارتقا داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری عصر امروز یک‌شنبه در سوگواره شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان در کرمانشاه اظهار داشت: هنرمندان و اصحاب رسانه غم و اندوه خود را به روش‌های گوناگون طی مدت اخیر ابراز کرده‌اند و برای نشان دادن خدمات آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به میدان آمده‌اند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: شهدای خدمت ادامه‌دهنده راه شهدای انقلاب اسلامی ایران هستند و مجاهدت‌های بسیاری را برای خدمت‌رسانی به مردم کشورمان انجام دادند و شبانه‌روزی برای اقتدار ملت ایران تلاش کردند.

غفوری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب ۲۲ ویژگی را برای رئيس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بیان کردند که تاکنون برای کسی مطرح نشده و این خصوصیات منحصر به فرد است و این ویژگی بر اساس آیات قرآن برای مؤمنین است.

وی ادامه داد: شهدای خدمت برای رسیدن به مقام بالای معنوی مجاهدت کردند و هیچ‌گاه به‌دنبال مقام‌های دنیوی نبودند و آیت‌الله رئیسی هرگاه از ایشان تعریف و تمجید می‌شد برای این کار تذکر می‌داد و حل مشکلات مردم را اولویت می‌دانست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: شهید آیت‌الله رئیسی و امیرعبداللهیان تهمت‌ها را می‌شنیدند اما به آن پاسخ نمی‌دادند برای اینکه جامعه در آرامش باشد، تمام خستگی این مسیر را تحمل می‌کردند که پاداش این مجاهدت‌ها شهادت است.

غفوری عنوان کرد: شهدا بهترین مسیر را برای زندگی خود انتخاب کردند و برای تمام مردم الگو قرار گرفتند و با این تشییع میلیونی راهی دیار آخرت شدند و این شهدا سرمایه‌های ماندگار ایران اسلامی هستند و این شهدا مورد توجه تمام ملت‌های جهان قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی تراز جدیدی از خدمت به مردم را ایجاد کرد که کارهای رؤسای‌جمهور پیشین به فراموشی سپرده شد و رؤسای‌جمهور بعدی کار دشواری را در پیش دارند زیرا آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکردند و در نهایت سیدالشهدای خدمت نام گرفتند.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: حقیقتاً کشورمان در حوزه‌های مختلف دارای ظرفیت‌های بسیاری است که مردمان آن توانمند، فاضل،‌ فرهیخته، بصیر، شجاع و مقاوم هستند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از