حالت تاریک
نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه:

شهید عبداللهیان دیپلماسی مقاومت را تقویت کرد

شهید عبداللهیان دیپلماسی مقاومت را تقویت کرد

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به دستاوردهای وزارت امور خارجه کشورمان طی سه سال گذشته گفت: شهید امیرعبداللهیان با تلاش‌های خود، دیپلماسی مقاومت را در منطقه و جهان تقویت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری صبح امروز سه‌شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه در جمع مسئولان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در ۴۵ سال گذشته همواره حوادث مختلفی را تجربه کرده و در حال مبارزه با استکبار بوده و آنچه تاکنون تحقق یافته پیروزی انقلاب اسلامی و شکست دشمنان بوده است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: در مسیر حرکت به سمت قله هستیم و قطعاً در این راه سختی و حوادث مختلفی برای رسیدن به موفقیت ایجاد می‌شود و امتحانات الهی نیز در این مسیر وجود دارد.

 

غفوری تصریح کرد: شهادت آیت‌الله رئیسی موجب تغییر و تحول در مدیریت اجرایی کشور می‌شود، همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید سلیمانی از حاج قاسم برای دشمنان خطرناک‌تر است و رژیم صهیونیستی بعد از شهادت ایشان شاهد تحولات بسیاری در جبهه مقاومت بود که مهم‌ترین آن عملیات وعده صادق و شکست نظامی اسرائیل بود.

وی ادامه داد: استکبار جهانی رو به افول است و بر اساس وعده خداوند متعال پیروزی از آن جبهه حق است و نظم نوین جهانی در حال شکل‌گیری است و تحولات اخیر منطقه و جهان در راستای تحقق همین وعده است که دانشجویان آمریکا و اروپا بر علیه جنایات رژیم صهیونیستی قیام کرده‌اند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه افزود: امروز قدرت جهانی از غرب در حال انتقال به آسیا است و طی سال‌های گذشته اگر چنین حوادثی پیش‌بینی می‌شد قطعا مورد توجه قرار نمی‌گرفت اما امروز جهانیان به تماشای افول آمریکا نشسته‌اند و نقشه‌های استکبار جهانی یکی پس از دیگری شکست می‌خورد.

غفوری عنوان کرد: حرکت انقلاب اسلامی ایران یک حرکت تمدنی به سمت ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) است و کشورمان در حال پیشرفت است و شهید امیر عبداللهیان، حاج قاسم عرصه دیپلماسی بود که با مدیریت جهادی و انقلابی توانست نقش مؤثری را در منطقه و جهان ایفا کند و جایگاه ایران را ارتقا داد.

وی اضافه کرد: پس از شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، شهید راه خدمت قطعاً شاهد تحول دیگری در عرصه مدیریت کشور خواهیم بود و باید بدانیم دشمن به دشمنی خود با انقلاب اسلامی ایران ادامه می‌دهد اما این برنامه‌ها نتیجه‌بخش نیست.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: مسئولان کشور تا زمان برگزاری انتخابات و انتخاب رئیس‌جمهور جدید باید تلاش کنند تا مدیریت کشور به بهترین وجه انجام گیرد و همچنین ابعاد شخصیتی شهید آیت‌الله رئیسی را برای مردم تشریح کنند.

غفوری تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با اقتدار و امنیت کامل به مسیر خود ادامه می‌دهد و این حوادث دردناک خللی در این مسیر ایجاد نخواهد کرد و این انقلاب بر اساس ولایت‌فقیه شکل گرفته اما مردم ما نشان داده‌اند که نسبت به مسئولان و خدمتگزاران صدیق خود وفادار هستند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از