حالت تاریک
معراجی‌ها؛

این انقلاب وارث قیام امام حسین(ع) است

این انقلاب وارث قیام امام حسین(ع) است

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمدمراد کرمی» آمده است: این انقلاب وارث قیام امام حسین(ع) است و تمام امامان ما تمام کوشش خود را برای احیای قرآن کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید «محمدمراد کرمی» قوریچای در سال ۱۳۳۲ در روستای تازه‌آباد سنقر متولد و دوران کودکی‌اش را سپری و تا کلاس پنجم ابتدایی تحصیل نموده و سپس ترک تحصیل کرده و به استخدام شهرداری در آمد.

 حدود پنج سال در بسیج کرمانشاه مشغول خدمت بود و پدر و مادر شهید، کشاورز و ساکن روستای تازه‌آباد هستند و شهید با عضویت افتخاری در سپاه در تاریخ بیستم مرداد سال ۶۶ در عملیات نصر ۷ منطقه سردشت بر اثر ترکش خمپاره به ناحیه سر و صورت و چشم به‌درجه رفیع شهادت نائل و پیکر پاک شهید در مزار روستای تازه آباد به خاک سپرده شد.

در فرازی از وصیت‌نامه شهید چنین آمده است:

بسمه تعالی

السلام علیک یا ابی عبدالله و علی‌الارواح لتی حلت بفنائک علیک منی سلام‌الله ابدا ما بقیت و بقی الیل و النهار و لا جعل‌الله آخر العهد منی لزیارتکم السلام علی‌الحسین و علی بن الحسین و علی اولادالحسین و علی اصحاب الحسین یا ابی عبدالله انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم الی یوم القیامه

با سلام بیکران خداوند بر محمد و پیغمبر آخر الزمان و نائب بر حق او حضرت امام خمینی و شهدای به ناحق کشته شده از کربلای سالار شهیدان تا کربلای خمینی قهرمان.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ دین مبین اسلام آن‌قدر ارزشمند است که تمام امامان ما تمام کوشش خود را برای احیای قرآن نمودند، نمونه آنها از علی اصغر طفل شش ماهه امام حسین(ع) گرفته تا سالار شهیدان امام حسین(ع) که سر مبارکش در ظهر عاشورا بی یار و یاور بالای نیزه رفت و خون مقدسش که هر قطره آن ارزش تمام دنیا را داشت ریخت.

ما هم که پیروان امامی که با قلم تمام خوک صفتان تاریخ را به لرزه درآورده و آنها را وادار به تسلیم در مقابل اسلام نموده، هستیم.

در این برهه از زمان که قدرت‌های ضد فدایی دست به دست هم داده تا این انقلابی که وارث قیام امام حسین(ع) هست، سرنگون کند در صورتی که کور خوانده‌اند مگر اینکه گفته قرآن را فراموش کنیم که می‌فرماید: «وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ».

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از