حالت تاریک
رئيس دايره گذرنامه کرمانشاه مطرح کرد:

صدور ۹ هزار گذرنامه برای زائران کرمانشاهی

صدور ۹ هزار گذرنامه برای زائران کرمانشاهی

رئیس دایره گذرنامه فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از صدور ۹ هزار گذرنامه برای زائران کرمانشاهی خبر داد.

محسن سوری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: فعالیت پلیس گذرنامه از چند ماه گذشته برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین آغاز شده است و در این زمینه پلیس گذرنامه در حال رفع مشکلات و پاسخگویی همه سئوالات مردم است. 

رئیس دایره گذرنامه فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: زائران امام حسین (ع) برای دریافت گذرنامه باید از طریق وبگاه «پلیس من»، اقدامات مربوط به ثبت‌نام را انجام دهند و برای دریافت دریافت گذرنامه به صورت حضوری به پلیس مراجعه نکنند. 

سوری در ادامه افزود: در حال حاضر تا پایان روز جمعه ۱۹ مردادماه ۹ هزار و ۱۸۰ جلد گذرنامه زیارتی و عادی برای زائران امام حسین (ع) صادر شده است. 

رئیس دایره گذرنامه فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مرکز پلیس گذرنامه، همکاران تنها به رفع نقص و ایرادات پرونده افراد مراجعه‌کننده پرداخته و برای تکمیل مدارک آن‌ها را راهنمایی می‌کنند. 

سوری بیان کرد: عدم بارگزاری صحیح عکس بیشترین نقص مدارک هویتی زائران است، که زائران عزیز باید توجه داشته باشند در زمان مراجعه به وبگاه پلیس من، عکس ۶×۴ رنگی را در سامانه بارگذاری کنند تا روند ثبت‌نام دچار مشکل نشود. 

رئیس دایره گذرنامه فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در پایان گفت: افرادی که قصد تشرف به عتبات عالیات و کربلای معلی را دارند باید هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام و دریافت گذرنامه اقدام کنند و کار خود را به روزهای منتهی به روز اربعین موکول نکنند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از