حالت تاریک
امام‌ جمعه کرمانشاه:

صهیونیست‌ها پاسخ خود را از ملت ایران می‌گیرند

صهیونیست‌ها پاسخ خود را از ملت ایران می‌گیرند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمن باید از ملت ما و مردم مظلوم غزه و فلسطین جواب بگیرد و ببیند که ملت شریف ایران همچنان قوی و قدرتمند پشتوانه مردم غزه هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) حدود ۴۵ سال پیش جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس تعیین کردند که هدف ایشان از نام‌گذاری و تعیین این روز آزادسازی قدس شریف و مسجد الاقصی و سرزمین فلسطین بود. 

وی با اشاره به تغییرات ایجاده شده در فلسطین طی سالیان گذشته، عنوان کرد: بعد از ۴۵ سال، ما امروز به فضل خدا شاهد این هستیم که ملت فلسطین که آواره و تحقیر شده بود و برای خود دیگر هویتی متصور نبود به برکت انقلاب اسلامی و اعلام روز قدس و خط‌دهی امام خمینی (ره) امروز هویت خود را باز یافته است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری اذعان کرد: در کرانه باختری و به ویژه در باریکه غزه به صورت تمام‌عیار به جنگ با رژیم صهیونیستی آمدند که طوفان الاقصی به عنوان یک عملیات بزرگ و تاریخی در طول تاریخ ۷۵ سال عمر منحوس رژیم صهیونیستی بی‌سابقه بود، کمر رژیم صهیونیستی را شکست و تمام نقشه‌ها و توطئه‌های استکبار را باطل کرد. 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با توجه به مظلومیت مردم غزه، ابراز کرد: در حال حاضر مردم مظلوم غزه که مظلومانه حدود ۳۰ و چند هزار شهید تقدیم کردند که از این تعداد قریب به ۱۴ هزار نفر کودک بوده، منتظر هستند البته دشمنان صهیونیستی نیز منتظر هستند که ببینند این صحنه جهاد مردمی در روز جهانی قدس، امسال به چه نحوی انجام خواهد شد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری در ادامه تأکید کرد: امسال حساسیت روز قدس از همه سال‌های بعد از انقلاب بیشتر خواهد بود چرا که دشمنان باید بدانند ملت ایران اسلامی یکپارچه در صحنه هستند به‌ویژه به‌دنبال جنایات اخیری که مرتکب شدند و چند نفر از سرداران عزیز و بزرگوار ما را به شهادت رساندند. 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمن باید از ملت ما و مردم مظلوم غزه و فلسطین جواب بگیرد و ببیند که ملت شریف ایران همچنان قوی و قدرتمند پشتوانه مردم غزه هستند و مردم غزه نیز این پیام را در روز جهانی قدس از ما دریافت خواهند کرد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری در پایان تصریح کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران همراه با ملت مظلوم غزه و فلسطین در آینده‌ای نه چندان دور به امامت امام مسلمین در قدس نماز اقامه خواهند کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از