دوشنبه 26 شهر 1403
1402-09-01 11:52 - شماره خبر : 2128 0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه مطرح کرد:

ضرورت انتقال پیام شهدا به دانش‌آموزان

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه گفت: در یادواره‌های شهدا باید پیام شهدا در حوزه جهاد تبیین و در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بیشتر به دانش‌آموزان منتقل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، غلام‌علی یاربیگی امروز چهارشنبه در یادواره شهدای لاله‌های روشن استان کرمانشاه، اظهار داشت: دانش‌آموزان در اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران سهم به‌سزایی دارند که حاکی از بصیرت، ولایت مداری و هوشیاری آنها است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید بنا به فرمان رهبر انقلاب در حوزه جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب نقش‌آفرینی کنند.

یاربیگی با اشاره به جایگاه شهدا بر اساس آیات قرآن، گفت: شهدا در آن مقطع با خدا معامله کردند، عزیز شدند و در راه عزت قرار گرفتند.

وی افزود: امروز سومین روز هفته مبارک بسیج است که شعار محوری این روز بسیج امید ملت ایران است که اکنون پس از ۴۵ سال از عمر انقلاب می‌بینیم شهدا این راه را هموار کردند.

یاربیگی تصریح کرد: در این یادواره‌ها باید  پیام شهدا در حوزه جهاد تبیین و در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بیشتر به دانش‌آموزان منتقل شود.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب، جوانان را برای تمدن‌سازی خطاب قرار داده که امیدآفرین باشند و در حوزه کسب دانش کوشاتر باشند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نوجوان و جوانان به‌عنوان فرزندان این انقلاب از شهدا الگو بگیرند و در راه آنها قدم بردارند.

https://mersadnews.ir/short/eGkMR
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار