حالت تاریک
جانشين سپاه نبی اکرم(ص) مطرح کرد:

ضرورت جهاد تبیین دستاوردهای دولت شهید رئیسی

ضرورت جهاد تبیین دستاوردهای دولت شهید رئیسی

جانشين سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: اگر می‌خواهید مسیر شهید رئیسی ادامه داشته باشد و محرومیت از چهره مردم مناطق محروم برداشته شود حتماً باید خدمات گذشته این عزیزان را بررسی کنید و بدون تعصب اصلح را انتخاب کنید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار مسعود قنبری عصر امروز چهارشنبه همایش جهاد تبیین در شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: ما بیش از ۴۰ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی شاهد در میدان بودن مردم هستیم و همیشه در انتخابات شهرستان ثلاث باباجانی سرآمد منطقه اورامانات بوده است و در استان رتبه اول تا سوم را دارد و این نشان از بینش سیاسی مردم خوب این دیار است. 

جانشين فرماندهی سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه افزود: به خاطر داشتن نهادی مقدس به نام بسیج باید خداوند را شاکر باشیم؛ بسیجی برگرفته است از بردباری، صلابت، یاوری و جهاد، بسیجی کسی است که در همه عرصه‌ها برای مقابله و مبارزه با دشمن و برای کمک به مردم فهیم و ارزشمند اسلامی همیشه در میدان است. 

وی تصریح کرد: اگر امروزه به واسطه نهاد ارزشمند بسیج دور هم گرد می‌آییم چیزی به غیر از بردباری، صلابت و یاوری و جهاد در ذهن و دل و روح مردم وجود ندارد. 

قنبری بیان داشت: امروز مظلومان جهان امید به شما بسیجیان دارند، در غزه اگر مردم دست خالی مبارزه می‌کنند به امید اینکه ملت بزرگ ایران طرفدار و پشتیبان و حامی آن‌ها هستند به همین دلیل باید فرهنگ بسیجی با این تفکری که بر مجموعه حاکم است باید توسط شما در آحاد جامعه بسط و گسترش داده شود. 

جانشین سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه خاطرنشان کرد: همه ما با یک زبان و تفکر برای خدمت به ایران و مردم عزیز تلاش می‌کنیم، هرچند مردم عزیز اورامانات و ثلاث باباجانی سال‌ها است با حضور در مرز، مرزدارانی با وفا برای نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند و خواهند بود و با اقدامات خوب و ارزنده خاری در چشم دشمنان ایران اسلامی هستند. 

وی ادامه داد: عده‌ای وحدت را در ایران برنمی‌تابند و به دنبال تفرقه‌اندازی هستند، چرا که ملت ما یک واحد هستند و در همه موضوعات حرف امام(ره) و امت، وحدت، برادری، برابری و تلاش برای عمران و آبادانی ایران اسلامی است. 

قنبری اذعان داشت: اگر امروز شاهد مراسمات عزاداری برای رئیس‌جمهور شهید هستیم به پاس خدمات بی‌وقفه و بی‌ریا این مسئول عزیز است که در طول ۳۳ ماه برای خدمت به مردم انجام داد، شاید طول بکشد تا مردم بدانند چه خدمات و چه کارهای بزرگی را این شهید والامقام انجام دادند. 

جانشين سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه اشاره به خدمات ارزنده رئیس‌جمهور شهید در استان کرمانشاه، یادآور شد: در همین منطقه استان کرمانشاه بیش از هزار روستا تنش آبی داشتند و آب شرب سالم و کافی نداشتند؛ به لطف دولت سیزدهم خیلی از روستاها مشکل آبشان حل شد و ان‌شاالله این مسیر ادامه خواهد داشت، چون خیلی از این روستاها تولیدکننده و مولد هستند اما از کمترین امکانات برخوردار هستند، باید این حق به مردم برسد تا بتوانند به صورت عادلانه از همه‌ امکانات استفاده کنند. 

قنبری افزود: زمانی‌که رئیس‌جمهور شهید و همراهانش به شهادت رسیدند خیلی از دشمنان هلهله و شادی کردند چون فکر می‌کردند ملت ایران اگر یک مسئول را از دست دهد دیگر سکان نظام از هم پاشیده خواهد اما همه دنیا شاهد بودند که ما در این مقطع که رئیس‌جمهور و مجلس نداشتیم همه چیز سرجای خودش بود و مردم و دولتمردان به دنبال حل مشکلات و مسائل جامعه بودند چیزی که دشمن فکر آن را هم نمی‌کرد اتفاق افتاد و این مهم نشانه بصیرت، ایمان و تقوا ملت ماست که دوست ندارند مشکلات داخلی را به بیگانه بسپارند. 

وی ادامه داد: در یک خانواده اختلاف سلیقه وجود دارد اما هیچ وقت پشت هم‌یگر را خالی نخواهیم کرد، این فرهنگ ملت ایران است که امروز به لطف امام راحل، انقلاب و با هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب این مسیر در حال پیمودن است و ملت ما با شجاعت در همه عرصه‌ها در مقابل دشمن ایستاده است. 

جانشین سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: ما با ثبات قدم و ایستادن و بصیرت بیشتر در همه میدان‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خواهیم ماند برای اینکه ایران اسلامی را برای فردای جوانان و نوجوانان عزیزمان بسازیم؛ جوانانی که مدیران و آینده‌سازان آینده مملکت هستند و باید از امروز درس مقابله و مبارزه با دشمن را بیاموزند و بدانند که کجا باید با دشمن مدارا کنند و کجا باید بایستند و بجنگند. 

قنبری اذعان داشت: جوانان به خوبی این را آموخته‌اند چون اگر این طور نبود شهدای عزیز مدافع حرم در دورترین نقاط از ایران اسلامی نمی‌رفتند و برای دفاع از مظلوم و اسلام جانشان را تقدیم نمی‌کردند، امروز دشمن از این برادری، وحدت، اتحاد و برابری به تنگ آمده؛ به گفته امام راحل، هرجایی که دشمن ناراحت شد بدانید مسیرتان درست و هرجایی که دشمن خوشحال شد بدانید مسیر را اشتباه رفتید و باید بازنگری کنید و مسیر را از نو بروید.

وی افزود: مکتبی که امام ایجاد کردند شهید سلیمانی‌ها و شهید رئیسی و همه شهدای اسلامی در آن پرورش یافتند، امروز جبهه مقاومت با اعتماد و اراده بیشتر در محور مقاومت علیه استکبار صف‌آرایی کرده و امروز محور این ملت‌های اسلامی و مقاومت، ایران اسلامی است.

جانشین سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه یا تأکید بر حضور گسترده در انتخابات هشتم تیرماه بیان داشت: امروز باید مردم ما یک آزمون دیگر را پس بدهند، دشمنان ما منتظر این هستند که حضور در انتخابات کم رنگ شود، اولین توصیه و خواهش بنده به عنوان خادم بسیجیان استان این هست که حتماً با مشارکت گسترده همراهی و همدلی را داشته باشید، جهاد تبیین یعنی اینکه روایت اول را برای مردم بگوییم، آنچه که باید گفته شود و مردم در جریان قرار بگیرند و بر اساس آن گفته‌ها تصمیم بگیرند باید گفته شود و اولین قدم حضور مردم در انتخابات است که قطعاً تیری در قلب دشمنان انقلاب است. 

قنبری یادآور شد: به گفته امام راحل جنگ همچنان باقی  است و واقعاً چه در حوزه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در حال جنگ هستیم و دشمن تمام توانش را گذاشت که بتواند مردم ما را به زانو در بیارود، اما چنین نخواهد شد، نکته بعد بحث انتخاب اصلح است عزیزانی که تأیید شدند همه محترم و عزیز هستند اما در بحث خدمت گزاری هرکدام توانمندی دارند شما ملت عزیز باید نکات مدنظر رهبر انقلاب مبنی بر کارآمدی، مدیریت، مدبر و شجاع بودن را کنار هم بگذارید و فردی که می‌تواند مشکلات ایران اسلامی را حل کند گزینه درست را انتخاب کند. 

وی در پایان گفت: اگر می‌خواهید مسیر شهید رئیسی ادامه داشته باشد و محرومیت از چهره مردم مناطق محروم برداشته شود حتماً باید خدمات گذشته این عزیزان را بررسی کنید و بدون تعصب اصلح را انتخاب کنید. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از