حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

هنرمندان برای معرفی کرمانشاه به میدان بیایند

هنرمندان برای معرفی کرمانشاه به میدان بیایند

استاندار کرمانشاه با اشاره به حضور هنرمندان برجسته و مجرب در استان گفت: هنرمندان برای معرفی ظرفیت‌های استان کرمانشاه به میدان بیایند.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی عصر امروز یک‌شنبه در مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی و هماهنگی توسط متولیان حوزه فرهنگ در آینده نزدیک جلسه با اهالی فرهنگ و هنر تشکیل خواهد شد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه عنوان جلسه هنر متعهد است، گفت: یکی از مشترکات اعضای جلسه که به آن معتقد هستیم آن است که هنر باید در خدمت ارزش‌های اسلام ناب و انقلاب باشد.

صحرایی تاکید کرد: اگر هنر صرفا برای هنر باشد ارزشی ندارد و باید هنر متعهد به ارزش‌های الهی و انسانی باشد.

صحرایی بیان کرد: در استان کرمانشاه با مشکلات بسیار زیادی مواجه‌ایم که نیازمند کار شبانه‌روزی است که باید با کار مجاهدانه و عالمانه برای حل آنها تلاش کنیم اما معتقد هستیم نیروی انسانی و ظرفیت‌های بسیاری در استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان کرمانشاهی در کشور زبانزد هستند افزود: یکی از افتخارات هنرمندان استان کرمانشاه نصب دستخط آیت الله نجومی در اتاق دیدارهای مقام معظم رهبری است که حاوی حدیث امیرالمومنین(ع) است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: هنر متعهد اگر در خدمت نیازهای استان کرمانشاه قرار بگیرد قطعا تأثیرگذار است و همراهی و همکاری مدیریت ارشد استان را به همراه خواهد داشت.

صحرایی اضافه کرد: یکی از نیازهای اصلی کرمانشاه موضوع اشتغال است که مورد تاکید دولت نیز قرار دارد و هنرمندان می‌توانند آثار خود را با موضوع کار و اشتغال تولید کنند تا مانند ایام شب‌های قدر و روز قدس به نمایش گذاشته شود.

وی ادامه داد: از ظرفیت هنرمندان کرمانشاهی با استفاده از تشکیل جلسه هم‌اندیشی استفاده خواهیم کرد و برای مثال در موضوع گردشگری و اربعین از همین امروز برای تبلیغات گسترده و معرفی کرمانشاه باید تلاش و برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از