حالت تاریک
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

ضرورت پاسخ‌گویی به شبهات توسط خطبا و ائمه‌جمعه

ضرورت پاسخ‌گویی به شبهات توسط خطبا و ائمه‌جمعه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: خطبا و ائمه‌جمعه استان کرمانشاه به شبهات مطرح شده توسط دشمنان پاسخ دهند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، مهدی عبدی در نشست شورای فرهنگ عمومی که امروز یک‌شنبه در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دوازدهم فروردین‌ماه، روز جمهوری اسلامی ایران است که ۹۸.۲ درصد واجدین شرایط به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آری گفتند و بعد از ۲ هزار و ۵۰۰ سال حکومت سلطنتی و شاهنشاهی، حکومت جمهوری اسلامی را پذیرفتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: این روز با سالگرد شهادت امیر المومنین علی(ع) و شب‌های قدر مصادف شده که از مسئولان فرهنگی اداره ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره‌کل اوقاف انتظار داریم که مبلغانشان و کسانی که در زمینه جهاد تبیین فعالیت می‌کنند این روز را در مساجد و بقاع متبرکه گرامی بدارند و به شبهات فضای مجازی که توسط معاندان مطرح مطرح می‌کنند پاسخگو باشند.

عبدی خاطرنشان کرد: برای استمرار اصل نظام دوباره رأی‌گیری نخواهد شد، لذا از فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها تقاضا داریم که پاسخ این شبهات را به صورت گسترده بدهند و شاهد این باشیم که روز به روز بر تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تأکید کرد: از شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه محترم استان، تقاضا داریم که به خطبای نماز جمعه اعلام کنند که روی این موضوع تاکید داشته باشند و تبلیغات بوم‌ریزی نیز توسط شهرداری  کرمانشاه انجام شود.

وی در ادامه افزود: مسئله بعدی، اولین راهپیمایی جهانی روز قدس بعد از عملیات طوفان الاقصی است که این موضوع در دستور کار ویژه قرار گرفته و در روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. 

عبدی اذعان کرد: بحث دیگر مسیر راهپیمایی است که طبق سنوات گذشته، از میدان انقلاب اسلامی تا مسجد جامع برگزار می‌شود و ساعت شروع هم بر اساس پیشنهاد اعضا ساعت ۱۰ صبح است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان در رابطه با سیستم صوتی برای برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس، گفت: الحمدالله با اعتبار که تأمین شده است برای راهپیمایی سال آینده مشکلی نخواهیم داشت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از