حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه مطرح کرد؛

ضرورت گفتمان‌سازی برای نسل جوان

ضرورت گفتمان‌سازی برای نسل جوان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه ایجاد گفتمان در زمینه دستاوردهای انقلاب را به ویژه برای نسل جدید و آینده‌سازان ایران اسلامی ضروری دانست.

غلام‌علی یاربیگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ به تشریح بیانیه گام دوم انقلاب در راستای تشکیل تمدن نوین اسلامی پرداخت و از منویات مقام معظم رهبری سخن گفت.

وی دستور فرماندهی معظم کل قوا را بسیار ویژه، اساسی و مهم ارزیابی کرد و افزود: معظم‌له خلاف بسیاری از توصیه‌های دیگر، به خواندن، بررسی و اجرای این بیانیه تاکید داشتند و همین امر وظیفه آحاد مردم، مسئولان و همه ارکان جامعه اسلامی را دوچندان می‌کند.

غلام‌علی یاربیگی با تبریک دهه مبارک فجر و پاسداشت خون شهدای دوران انقلاب اسلامی، این روزها را فرصت خوبی برای تمرین انقلابی‌گری و اجرایی نمودن ابعاد چندگانه بیانیه گام دوم انقلاب تلقی کرد و در این راه همگان را مسئول و موظف به احساس مسئولیت دانست، چرا که تجربه نشان می‌دهد در هر شرایطی که فصل‌الخطاب، گفتمان رهبری است در بحران‌ها پیروز میدان هستیم.

این فرمانده نظامی در جای دیگر به استقبال بی‌نظیر مردم وطن‌دوست و مسلمان ایران در ۱۲ بهمن سال ۵۷ نگاه ویژه داشت و اساس این حرکت را مردمی و فراگیر عنوان کرد.

یاربیگی در ادامه به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و ایجاد چالش و گفتمان در این زمینه را به ویژه برای نسل جدید و آینده‌سازان ایران اسلامی ضروری دانست و گفت: این جا است که جهاد تبیین معنای واقعی پیدا کرده و جایگاه فردی و اجتماعی ما ایجاب می‌کند در این عرصه قدم برداریم.

وی انواع انقلاب‌های رنگارنگ در طول تاریخ را گذرا و بنیان آن‌ها را سست ارزیابی کرد زیرا مردم و خواسته‌ها و اراده آن‌ها را در اساس این حرکت‌ها، کمرنگ عنوان و خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی انتخابات آزاد و متعددی داریم که تعیین مسئولان و ساختار اصلی مملکت به آن‌ها بستگی دارد و اینجاست که تکلیف شرعی و انسانی داریم که در سرنوشت مملکت خودمان تاثیرگذار باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسبج سپاه کرمانشاه در بخش دیگر از صحبت‌های خود به نقش مردم این استان از ابتدای نهضت انقلابی تاکید کرد و از تلاش‌های ارزنده جوانان غیور به ویژه شهیدانی همچون سیدمحمدسعید جعفری یاد کرد و کارنامه مردم این دار را پرفروغ و درخشان دانست.

یاربیگی در پایان حضور در صحنه‌های مختلف به ویژه جشن انقلاب را امری مهم و موثر در اقتدار بین‌المللی ارزیابی کرد و انتخاب امسال را هم با اهمیت و تعیین‌کننده معرفی کرد؛ انتخاباتی که امید است با مشارکت حداکثری و انتخاب هوشمند همراه باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از