حالت تاریک
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) مطرح کرد:

دستاوردهای باعظمت دوران انقلاب مرهون فتح خرمشهر

دستاوردهای باعظمت دوران انقلاب مرهون فتح خرمشهر

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه درس‌های بزرگی در جریان آزادسازی خرمشهر نهفته است، گفت: بسیاری از دستاوردهای باعظمت دوران انقلاب اسلامی مرهون فتح خرمشهر بود.

 

سعید بهشتی‌راد در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی ««مرصاد»؛ با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر معادلات دوران دفاع مقدس را تغییر داد، اظهار داشت: رشادت‌های رزمندگان مدافع خرمشهر در برابر هجمه‌های دشمن در ایامی که این شهر در تصرف دشمن بود بر کسی پوشیده نیست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: حضرت امام خمینی(ره) در پیام معروف خود درباره این شهر فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد »، این جمله سرشار از درس و پیام است با آزادسازی خرمشهر ورق دفاع مقدس برگشت و دشمن در بحث دفاعی حساب ویژه‌ای بر روی ایران باز کرد.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام رشادت‌های بی‌نظیری در آزادسازی خرمشهر داشتند، گفت: تصاویری دیدنی چون تصویر مسجد جامع خرمشهر در جریان آزادسازی این شهر جاودانه شدند. 

بهشتی‌راد ادامه داد: درس‌های بزرگی در جریان آزادسازی خرمشهر نهفته است، بسیاری از دستاوردهای با عظمت دوران انقلاب اسلامی مرهون فتح خرمشهر بود.

وی تصریح کرد: امام راحل با جمله خود می‌خواهد بگوید که اگر دست خداوند در پشت فتح‌الفتوحات ما نباشد به هیچ پیروزی عظیمی نائل نخواهیم آمد.

بهشتی‌راد خاطرنشان کرد: در این پیروزی عظمتی نهفته که با مشیت و کمک الهی، همت و وحدت رزمندگان اسلام اعم از ارتشی، بسیجی و سپاهی به دست آمده است.

وی اذعان داشت: از نظر تجهیزات زرهی و بالگرد، دشمن دست برتر را داشت اما رزمندگان اسلام با کمک خداوند متعال و هدایت امام راحل توانستند این پیروزی بزرگ را رقم بزنند و ورق دفاع مقدس را به نفع اسلام برگردانند.

بهشتی‌راد افزود: عملیات بیت‌المقدس باعث کسب تجربه در رزمندگان و مسئولان کشور در فائق آمدن بر بحران‌ها و سختی‌های پیش روی کشور شد. 

وی تصریح کرد: این عملیات ناشی از عزم، اراده، ایثار، جانفشانی و تلاش رزمندگان اسلام بود، رزمندگان اسلام در عملیات‌های بعدی بسیار از این عملیات الهام گرفتند و در این عملیات نشان دادند که با کمک الهی می‌توان با تلاش و دست خالی هم پیروز شد.

بهشتی‌راد گفت: در آینده انقلاب اسلامی که انشاالله به ظهور حضرت حجت(عج) و محو رژیم غاصب صهیونیستی ختم خواهد شد از تجربیات این عملیات پیروزمندانه الهی استفاده خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از