حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

عملیات سپاه برای امنیت پایدار در جهان است

عملیات سپاه برای امنیت پایدار در جهان است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ثبت بزرگ‌ترین عملیات پهپادی جهان در تاریخ به یک عملیات برای برقراری امنیت پایدار و صلح در همه جهان است.

صدرالله بابلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با تبریک عملیات پهپادی شب گذشته جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: ثبت بزرگ‌ترین عملیات پهپادی جهان در تاریخ به یک عملیات برای برقراری امنیت پایدار و صلح در همه جهان است. 

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: مقام معظم رهبری فرمودند «این رژیم خبیث توسط دلاورمردان ما مجازات خواهند شد و آن‌ها را از این جنایت و امثال این جنایت پشیمان خواهیم کرد»، خوشحال و خرسندیم و افتخار می‌کنیم چنین رهبر شجاع و حکیمی داریم که فرمایشاتشان توسط دلاورمردان سپاه محقق شد. 

وی تصریح کرد: دنیا باید متوجه باشد که جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنگ نبوده و نیست و همیشه خویشتن‌داری کرده و در ۶ ماه گذشته از زمان شهادت سید رضی موسوی هم ثابت شده بود؛ اما حامیان رژیم صهیونیست متأسفانه از این رژیم کودک‌کش حمایت کردند و حمایت آن‌ها به شکلی بود که به کنسولگری ایران در دمشق هم حمله کردند و تعدادی از مستشاران نظامی به‌ویژه سردار زاهدی و حاج رحیمی به شهادت رسیدند. 

بابلی بیان داشت: عملیاتی که شب گذشته توسط دلاورمردان همیشه مقتدر و هوشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام گرفت یک عملیاتی برای برقراری امنیت و صلح پایدار در جهان بود و رژیم صهیونیستی هم تنبیه شد البته این تازه اول کار است و اگر چنان‌چه این رژیم خبیث دست به اقدامی بزند قطعاً نیروهای مسلح جواب کوبنده، دندان‌شکن و ویرانگری به آن‌ها خواهند داد. 

فرماندار سرپل‌ذهاب ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با وجود رهبر حکیم و فرزانه و نیروهای مسلح و مقتدر سپاه پاسداران همیشه سرافراز از توان بسیار بالایی برخوردار است و برای برقراری امنیت پایدار و صلح در منطقه با هیچ‌کسی تعارف ندارد و اگر این تنبیه توسط دلاورمردان سپاه انجام نمی‌شد قطعاً صلح و امنیت در منطقه به خطر می‌افتاد. 

وی با اشاره به اینکه عملیات شب گذشته بزرگ‌ترین عملیاتی بود که در تاریخ جهان ثبت و ضبط شد، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به خودش اجازه ندهد که به دنبال پاسخ و درگیری با ایران باشند چون به‌طور یقین اگر بخواهند پاسخی بدهند جمهوری اسلامی ایران به شکل دیگری ورود پیدا خواهد کرد و خدا را شکر می‌کنیم که این وعده صادق هم انجام شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از