حالت تاریک

عملیات طوفان الاقصی شکست سنگینی برای رژیم صهیونیستی

عملیات طوفان الاقصی شکست سنگینی برای  رژیم صهیونیستی

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم حمایت کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان از گروه‌های مقاومت فلسطین، گفت: عملیات طوفان الاقصی شکستی سنگینی برای دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم موقت صهیونیستی بود.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: گروه‌های مقاومت فلسطین از چند روز گذشته عملیاتی را در دفاع از مردم و سرزمین فلسطین علیه مواضع رژیم غاصب و موقت صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند که این عملیات تاکنون در فلسطین بی‌سابقه بوده و موجب خشنودی و شادی مسلمانان جهان شده است که طی روزهای اخیر در کشورهای مختلف جهان به شادمانی پرداخته و از این اقدام شجاعانه حمایت کردند.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب گفت: این عملیات که با هجوم مبارزین و مجاهدین فلسطینی از آسمان، زمین و دریا انجام گرفت، شکستی سنگین برای دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بود و همه شاهد بودند که رزمندگان مقاومت بدون هیچ‌گونه مانعی از  دیوارهای حائل نوار غزه و از آسمان و دریا گذشته و به مواضع رژیم صهیونیستی حمله کردند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تصریح کرد: این عملیات همچنین نشان داد که توان رزمی و دفاعی گروه‌های مقاومت فلسطینی که زمانی تنها با سنگ با رژیم اشغالگر قدس مبارزه می‌کردند ارتقای چشمگیری داشته است و امروز گروه‌های مقاومت می‌توانند مراکز مهم، حساس و استراتژیک رژیم موقت صهیونیستی را در دورترین نقاط سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار دهند که شایسته تقدیر از محور مقاومت است.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب در ادامه عملیات طوفان الاقصی را یک دفاع بی‌سابقه دانست و اذعان داشت: عملیات طوفان الاقصی یک عملیات بی‌نظیر و بی‌سابقه در دفاع از مردم مظلوم و سرزمین فلسطین مقابل جنایات بی‌شمار رژیم کودک‌کش و موقت صهیونیستی است که در طول سالیان گذشته با اشغال سرزمین فلسطین، ویران کردن خانه‌های مردم و شهرک‌سازی، محاصره نوار غزه و جلوگیری از کمک‌رسانی به مردم و کشتار بی‌رحمانه غیرنظامیان و زنان و کودکان ظلم بسیاری به مردم مظلوم فلسطین کرده و این ظلم همچنان ادامه دارد.

وی افزود: امروز هم رژیم جنایتکار صهیونیستی به بهانه مقابله با دفاع گروه‌های مقاومت از سرزمین خود به صورت بی‌سابقه‌ای اقدام به بمباران وسیع و گسترده مناطق مسکونی نوار غزه با استفاده از سلاح‌های ممنوعه کرده و غیرنظامیان، زنان و کودکان بی‌دفاع بسیاری را به شهادت رسانده و آب و برق را هم در این مناطق قطع کرده که لازم است مجامع بین‌المللی و نهادهای حقوق بشری در برابر این جنایات سکوت نکرده و آن را محکوم کنند.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب گفت: پیروزی حق و شکست و نابودی باطل وعده الهی است و قطعا رژیم جنایتکار صهیونیستی به لطف خدا و با تلاش و مجاهدت گروه‌های مقاومت فلسطینی نابود خواهد شد و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اینکه نابودی و اضمحلال رژیم موقت صهیونیستی نزدیک است، محقق خواهد شد.

وی افزود: امروز بر همه مسلمانان جهان و کشورهای اسلامی واجب است که از مردم مظلوم فلسطین و اقدام شجاعانه گروه‌های مقاومت فلسطینی حمایت کرده و اقدامات جنایتکارانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کنند، قطعا با حمایت کشورهای اسلامی از مردم مظلوم فلسطین نابودی رژیم صهیونیستی زودتر محقق می‌شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از