حالت تاریک
امام جمعه کرمانشاه:

عملیات وعده صادق مبدأ یک تاریخ شد

عملیات وعده صادق مبدأ یک تاریخ شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: طراحی عملیات وعده صادق با تدبیر رهبر معظم انقلاب یک عملیات دفاعی بود که مبدأ یک تاریخ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار داشت: دین اسلام و اهل بیت(ع) عصمت و طهارت بهترین الگوی سبک زندگی الهی در قول و فعل هستند که برای بشریت به میراث گذاشته‌ شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه تربیت از خانواده آغاز می‌شود، افزود: نسلی که بتواند جامعه را به شکوفایی برساند از خانواده ایمانی، متقی و الهی نشأت می‌گیرد که در اسلام به آن توجه ویژه‌ای شده است.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که توسط امام راحل بنیان‌گذاری شد، گفت: چندی پیش شاهد بودیم که دلاورمردان هوافضای سپاه پاسداران به‌ همراه سایر نیروهای مسلح با عملیات وعده صادق اقدام بزرگی را رقم زدند که مبدأ یک تاریخ شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری خاطرنشان کرد: مستکبران عالم از جمله انگلیس و آمریکا غده سرطانی به نام رژیم فاسد صهیونیستی در جهان تشکیل دادند که مردم مظلوم فلسطین را قتل و عام کند و آنها را سرزمین و دیارشان آواره کند.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اولین و مهم‌ترین شعار امام راحل، نابودی رژیم غاصب صهیونیستی بود و فرمودند که اسرائیل باید از بین برود و مسلمانان تا نابودی کامل آن دست از مبارزه برندارند.

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه امسال با شکوه‌ترین روز قدس در دنیا برگزار شد، بیان کرد: ملت‌های مسلمان به فکر نجات فلسطین هستند و تنفر و انزجار خود را از آن نشان می‌دهند.

وی با اشاره به آیه‌ شریفه‌ای که در آرم سپاه پاسداران حک شده، افزود: در برابر دشمنان خدا هر آنچه که می‌توانید مهیا باشید و با آمادگی آنها را بترسانید که امروز به فضل الهی به جایی رسیده که می‌تواند در مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی ایستادگی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از مدت‌ها خویشتن‌داری و تحمل، اما پس حمله وحشیانه و تعرض این رژیم غاصب به ساختمان کنسولگری در سوریه و به شهادت رساندن تعدادی از فرماندهان لایق نظامی، نقشه عملیات وعده صادق را طراحی کرد.

وی گفت: طراحی عملیات وعده صادق با تدبیر رهبر معظم انقلاب یک عملیات دفاعی بود که ایران اسلامی از حیثیت، عزت و عظمت مردم دفاع کرد، البته یک عملیات محدود بود اما با عملیات گسترده دیگر اثری از حیفا و تلاویو نخواهد گذاشت.

خطیب جمعه کرمانشاه افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایندگی از شما مردم غیور سیلی محکمی به استکبار جهانی زد و هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیست را در هم شکست.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از