حالت تاریک
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه مطرح کرد؛

عملیات وعده صادق نماد بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران

عملیات وعده صادق نماد بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه گفت: در عملیات وعده صادق سپاه پاسداران همه لایه‌های دفاعی اسرائیل را درهم شکست و علاوه بر اینکه به اهداف خود رسیدند، قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی را به تمام جهان اثبات کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله فاضل در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: همان‌طور که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان بدو تشکیل تا به امروز، در تمام ابعاد لازم در صیانت از انقلاب اسلامی، چه در دفع شرارت‌های دشمنان انقلاب و چه در تقویت بنیه دفاعی انقلاب و حتی در تقویت زیر ساخت‌های نظام و طرح‌های بزرگ اقتصادی و صنایع مادر، خوش درخشیده است.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: لباس سبز پاسداری برای این عزیزان پاسدار به عنوان لباس افتخار برای نظام تلقی می‌شود و مهم‌ترین شاخصه‌ سپاه حفظ روحیه معنوی، دینی، اخلاقی، مردمی و انقلابی است که با تمام فراز و نشیب‌های انقلاب در این عرصه‌ها بسیار موفق بوده و امروز سپاه پاسداران یکی از شاخص‌های قدرت تعیین کننده منطقه نه تنها برای تقویت نظام بلکه برای منطقه بوده است.


فاضل اذعان کرد: سپاه پاسداران در حوزه‌های نیروی دریایی، هوافضا و چه در حوزه زمینی در برنامه‌هایی که اجرا کرده موفقیت بی‌نظیر و قابل توجهی داشته است، از آنجایی که ولایتمداری سپاه پاسداران به عنوان یک اصل در تمام نیروهای پاسدار معنا دارد، به لطف همین روحیه ولایتمداری در هر عرصه‌ای که معنویات مقام معظم رهبری نیاز به پشتیبانی و تبعیت دارد سپاه وارد میدان عمل شده است.


وی در ادامه افزود: سپاه پاسداران علاوه بر اینکه شعارهای مقام معظم رهبری را در میدان به منصه ظهور می‌گذارد و با پشتیبانی این منویات ارزشمند پیش می‌رود توانسته بسیاری از توطئه‌های دشمن را خنثی کند و امروز سپاه در واقع خار چشم دشمنان انقلاب شده است و دشمنان مستکبر برای تحریم، مقابله و هجمه تبلیغاتی هدفمند علیه سپاه پاسداران از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.


فاضل ابراز کرد: همه مردم منطقه به واقعیت سپاه پاسداران ایمان پیدا کردند و خود را حامی سپاه می‌دانند و در این رابطه می‌بینم توطئه‌هایی که دشمن برای ایجاد تفرقه و گروه‌های وابسته که به شکل هدایت انسان‌های شرور در قالب شعارهای فریبنده در منطقه دست به اقدامات تروریستی و...  می‌زنند به قدرت بی‌نظیر مردمی سپاه اذعان داشته و بسیاری از این جریانات با ناامیدی برای ادامه راهشان دچار تردید، تفرقه و از هم پاشیدگی شده‌اند که این از برکات وجودی سپاه پاسداران است.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای عملیات وعده صادق در چند روز اخیر که موجب غرور و سربلندی برای ملت ایران بود کارنامه بخش کوچکی از سپاه بود که در این عملیات وارد میدان شد و این عملیات با توجه به شرایط موجودی که بیش از ۲۰ کشور دنیا از لحاظ پشتیبانی اطلاعاتی، جاسوسی، رصد موشک‌ها و... پشتیبان رژیم اشغالگر صهیونیستی بودند.

 

فاضل با اشاره به توان دفاعی رژیم غاصب صهیونیستی گفت: با توجه به لایه‌های شش‌گانه دفاعی صهیونیست‌ها اما می‌بینیم که توان موشکی سپاه پاسداران همه این لایه‌های دفاعی را درهم شکست و علاوه بر اینکه به اهداف خود رسیدند، قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی را به تمام جهان اثبات کردند.


این کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی تصریح کرد: اجرای عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی رژیم‌ غاصب و کودک‌کش صهیونیستی و همه حامیان آن را با شکست مواجه کرد، این قدرت بازدارندگی حتی کشورهای اروپایی و آمریکا و متحدان عربی را با شکست مواجه کرد و این یکی از نقطه‌های افتخار و فصل جدیدی برای انقلاب و منطقه است.

 

فاضل در پایان بیان کرد: خاورمیانه جدید با عملیات وعده صادق سپاه پاسداران شکلی نو با محوریت جبهه مقاومت و به رهبری ایران به خود گرفته است و از این پس خاورمیانه با جبهه مقاومت و با قدرت سپاه پاسداران تعریف خواهد شد؛ ان‌شاءالله به برکت خون شهدا و پایداری و مقاومت پاسداران انقلاب بتوانیم پرچم فلسطین را در قدس شریف به اهتزاز در بیاوریم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از