حالت تاریک
Image
Logo
یکشنبه, 15 مهر 1403
عملیات وعده صادق نشان‌دهنده اقتدار سپاه پاسداران
تحلیل‌گر مسائل سیاسی مطرح کرد:

عملیات وعده صادق نشان‌دهنده اقتدار سپاه پاسداران

یک تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: عملیات وعده صادق ۲ نشان‌دهنده قدرت، عزت و اراده نیروهای مسلح ایران از جمله سپاه پاسداران است تا کسی جرأت دست درازی به خاک مسلمانان نداشته باشد.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: امروز در نبرد اسلام و کفر و همچنین اسلام و صهیونیست در حرکت هستیم که خط مقدم این نبرد، مردم مسلمان غزه و لبنان هستند. 

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی افزود: مبارزه صهیونیست تنها با لبنان، جبهه مقاومت و حزب‌الله نیست بلکه مبارزه صهیونیست با اسلام است. 

وی گفت: همه تلاش صهیونیست از ابتدای شکل‌گیری آن توسط انگلیسی‌ها، در راستای نابودی اسلام و سلطه یهود بر جهان بوده است. 

ترقی بیان کرد: امروز این رویارویی در حال رسیدن به مرحله‌ای تعیین‌کننده است و صهیونیست‌ها بر اثر ضربات پی‌در‌پی جبهه مقاومت در حال زوال و نابودی هستند.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی امامین انقلاب مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی در حال تحقق است همه مسلمانان و تمام کسانی که به اسلام و آرمان‌های اسلامی اعتقاد دارند باید به رزمندگان اسلام کنند و در خط مقدم جبهه باشند و از هر‌گونه کمک مالی، معنوی و تسلیحاتی برای پیروزی و موفقیت جبهه مقاومت دریغ نکنند.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی در ادامه به پاسخ موشکی ایران اشاره کرد و گفت: پیام عبور موشک‌ها از آسمان تلاویو، خون‌خواهی مردم بی‌دفاع غزه بود و علاوه بر آن اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشان داد.

وی افزود: این توانمندی‌ نه‌تنها از سیستم‌های پدافند هوایی پیشرفته کشور حکایت دارد بلکه نشان‌دهنده قدرت، عزت و اراده نیروهای مسلح ایران است.

ترقی گفت: درس عملیات وعده صادق ۲ این بود که به ملت‌های مسلمان بگوید تا در مقابل استکبار ایستادگی کنند و کسی جرأت دست درازی به خاک مسلمانان نداشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: حمایت و کمک به رزمندگان موانع ظهور منجی عالم بشریت را از میان بر خواهد داشت و جهان صلح، آسایش و آرامش را در سایه حکومت مهدوی خواهد دید.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از