حالت تاریک
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل‌ذهاب:

فرهنگ شهادت مملو از مفاهیمی غنی است

فرهنگ شهادت مملو از مفاهیمی غنی است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل‌ذهاب گفت: راه و هدف شهدا مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت مملو از معانی و مفاهیم با ارزش و گران‌بهایی است که باید تلاش شود نسل جوان و نوجوان کشور با آن‌ها آشنا شود.

کیومرث یاری‌نژاد در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: استان کرمانشاه به فرموده رهبر انقلاب سینه ستبر ایران اسلامی است و تقدیم ۹ هزار و ۸۰۰ شهید گلگون‌کفن از فرزندان این دیار بیانگر نقش موثر و پیشگام بودن مردم دلیر این استان در راه پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام، انقلاب و نظام در دوران دفاع مقدس و پس از آن است. 

وی افزود:  امروز نیز مردم مومن، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان کرمانشاه و مشهد مظلومان فاتح، سرپل‌ذهاب مقاوم مرزدارانی غیور هستند که اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد. 

مدیر کمیته امداد شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: ایران اسلامی امروز به برکت خون پاک شهدا و حماسه‌سازی ایثارگران و مقاومت و از خودگذشتگی آزادگان، درجهان دارای عزت و اقتدار شده و به راه توسعه و پیشرفت و حرکت به سمت قله‌های افتخار ادامه می‌دهد. 

وی با تأکید بر لزوم زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، اذعان داشت: همان‌گونه که رهبر انقلاب بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا تاکید دارند ما نیز وظیفه داریم یاد و نام شهدا را در جامعه زنده نگهداشته و برای نسل جوان و نوجوان کشور الگوسازی کنیم. 

یاری‌نژاد افزود: برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های بزرگداشت شهدا یک اقدام مهم و موثر در راستای زنده نگهداشتن نام شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت محسوب می‌شود. 

وی تاکید کرد: راه و هدف شهدا مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت مملو از معانی و مفاهیم با ارزش و گران‌بهایی است که باید تلاش شود نسل جوان و نوجوان کشور با آن‌ها آشنا شود. 

مدیر کمیته امداد شهرستان سرپل‌ذهاب در پایان افزود: کمیته امداد به‌عنوان عضو کوچکی از ستاد بزرگداشت شهدا در شهرستان تمام توان خود را در مسیر انتقال مفاهیم عمیق فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا در جامعه به‌کار خواهد گرفت و در این راستا اقداماتی همچون تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی، پخت و توزیع غذای گرم و تهیه و توزیع کیف و کفش به دانش‌آموزان بی‌بضاعت را انجام داده است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از