حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

فلسطین به مسأله نخست دنیا تبدیل شده‌است

فلسطین به مسأله نخست دنیا تبدیل شده‌است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: فلسطین به مسأله نخست دنیا تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمانشاه به تبیین مفاهیم ارزشمند ماه مبارک رمضان پرداخت و ضمن دعوت همه برادران و خواهران دینی به رعایت تقوای الهی، ماه رمضان را فرصت خوبی برای خودشناسی و خدا محوری خواند.

وی تقوای الهی را ضامن حفظ حالت‌های معنوی در طول سال دانست و قدرت و ایمانی را که در این ماه مبارک ایجاد می‌شود، تمرین خوبی برای بندگی و سعادت دنیا و آخرت عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، این روز با برکت و حیاتی نشان‌دهنده اعلام موضع رسمی و اعلان انزجار از رژیم صهیونیستی و اعتبار جهانی است.

 وی با بیان اینکه سران اشغالگر رژیم صهیونیستی از ظالمان تاریخ هستند که می‌توان گفت از این نظر کم‌نظیر‌ند، عنوان کرد: مردم شریف ایران اسلامی به ویژه دلاورمردان و شیرزنان کرمانشاهی همایش راهپیمایی با شکوه امروز را خلق کردند که شایسته تقدیر است.

امام‌ جمعه کرمانشاه تصریح کرد: مردم بدانند که قلب امام زمان(عج) را با حضور معنوی خود شاد کردند زیرا این حضور یکپارچه برای حمایت از مظلوم و ایستادن در مقابل ظالم، جهادی عظیم در پیشگاه خداوند متعال به شمار می‌آید که امت اسلام در سراسر عالم همراه و همگام ما حماسه آفریدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری اذعان کرد: طراحی روز قدس در اوایل انقلاب اسلامی توسط امام راحل یک راهبرد ویژه و استراتژیک بود که بر اساس اندیشه‌های ایشان شکل گرفت.

وی با بیان اینکه روز مرگ رژیم صهیونیستی نزدیک است، خاطرنشان کرد: مردم مسلمان و خداجوی عالم پس از گذراندن روزهای زیادی از ماه مبارک رمضان و شب‌های معنوی قدر در آخرین جمعه این ماه نزول قرآن، آماده برگزاری آیین استکبار ستیزی می‌شوند و شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا سرمی‌دهند.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: این شعارها یعنی مرگ بر مکر، حیله، نسل‌کشی و بیدادگری استکبار جهانی که با صدای بلند به گوش عالمیان می‌رسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری به شعار دروغین و بی اساس رژیم صهیونیستی که نیل تا فرات را مطرح کردند، اشاره کرد و افزود: این رژیم از اوایل انقلاب اسلامی ایران، لبنان را اشغال کرد تا به سرزمین‌های اشغالی ملحق کند و در عراق و سوریه داعش را ایجاد کرد تا شعارشان محقق شود.

وی افزود: امروز ایستادگی و مجاهدت شما مسلمانان نه نتها تو دهنی خوبی به رژیم صهیونیستی زد، بلکه گروه‌های مقاومت فلسطینی به خودباوری رسیدند و عملیات ظفرمندانه طوفان الاقصی را طراحی و برپا کردند و ان‌شاءالله در آینده‌ای نه‌چندان دور، امت اسلام به امامت امام مسلمانان در قبله اول مسلمانان اقامه نماز خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری ادامه داد: تلاش دشمن در فراموشی روز قدس بود و امروز به فضل الهی مسأله فلسطین به مسأله اول دنیا تبدیل شده و در همه کشورهای اروپایی، حتی آمریکا نام فلسطین زنده است.

امام جمعه کرمانشاه به مناسبت‌های هفته اشاره کرد و از شهدای والامقام و سالروز شهادت آنها نام برد و به صورت ویژه از شهید اهل قلم شهید آوینی یاد کرد که هفته هنر انقلاب به نام ایشان گره خورده و گفت:  آرزومندیم مردم ایران به ویژه جوانان ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

وی به روز ملی فناوری هسته‌ای اشاره کرد که دشمنان تصمیم داشتند ملت ما را از این نعمت خدادادی که به دست جوانان کشورمان ایجاد شده بود، محروم کنند که با تدبیر مقام معظم رهبری و همراهی آحاد مردم اکنون جزو چند کشور پیشرفته در راستای تولید اورانیوم و حرکت ویژه چرخه سوخت هسته‌ای هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از