حالت تاریک
معاون وزیر کار:

قالیباف مدیر توانمند در عرصه اجرایی است

قالیباف مدیر توانمند در عرصه اجرایی است

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه کشور برای بهبود شرایط به مدیری کارآمد نیاز دارد، گفت: قالیباف مدیر توانمند اجرایی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛بیت‌الله برقراری عصر امروز چهارشنبه در همایش حامیان کرمانشاهی محمدباقر قالیباف اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار مهم است و دشمن سعی دارد جامعه را از حضور در انتخابات مأیوس و ناامید کند.

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره سعی کردند انقلاب را متوقف کنند اما رهبری حکیمانه امامین انقلاب امام خمینی(ره) و مقام معظم با پشتیبانی مردم تاکنون تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کرده‌اند.

برقراری بیان کرد: هوشیاری و بصیرت مردم در خنثی‌سازی نقشه‌های مردم تأثیرگذار بوده و هر کجا نظام اسلامی به حضور اقشار مختلف مردم نیاز داشته آنها در میدان حاضر بوده‌اند و امام خمینی(ره) انتخابات را رویدادی تعیین‌کننده برای کشور می‌دانستند.

وی ادامه داد: امروز کشور در‌ ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به مشارکت و حضور پر شور مردم نیازمند است، امنیت و اقتدار کشور به مشارکت حداکثری مردم وابسته است زیرا دشمنان در کمین این کشور هستند.

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: هر کجا مردم در میدان تصمیم‌گیری حضور یافتند نتیجه مطلوبی حاصل شد و شرکت در انتخابات تکلیف قانونی و شرعی هر فرد است و نباید اجازه دهیم این فرصت از دست برود‌.

برقراری خاطرنشان کرد: امروز کشور نیازمند مدیر کارآمد در عرصه مدیریت کشور است تا بتواند مشکلات کشور را حل کند و وضعیت مردم را در تمام موضوعات بهبود ببخشد و باید روز هشتم تيرماه با حضور در انتخابات رئیس‌جمهور کارآمد را انتخاب کنیم.

وی اضافه کرد: شهید رئیسی با تمام توان در مدت سه ساله مدیریت خود در میدان خدمت‌رسانی حضور داشت و باید راه خدمت و این شهید والامقام را ادامه دهیم تا اقدامات مهم و اساسی شهید جمهور ادامه پیدا کند و باید انتخاب اصلح مبتنی بر شاخص‌های شهید رئیسی صورت گیرد‌.

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی عنوان کرد: با اقدامات نمایشی و تبلیغاتی مشکلات کشور حل نمی‌شود و باید با اقتدار در عرصه‌های مختلف حاضر شد که در دولت یازدهم و دوازدهم رشد اقتصادی متوقف شد و مردم با مشکلات معیشتی رو به رو شدند‌.

برقراری تأکید کرد: ادامه‌دهندگان راه شهید رئیسی روز جمعه در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و انتخاب اصلح را خواهند داشت و جریان انقلاب پیروز میدان خواهد بود و با توان اجرایی مناسب و مدیریت جهادی وضعیت کشور بهبود پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: قاليباف دارای برنامه و سوابق اجرایی مناسبی در شهرداری تهران، نیروی انتظامی و... است و ایشان دنبال‌کننده مبانی انقلاب اسلامی هستند و به‌صورت میدانی کارهای کشور را دنبال می‌کند و به دنبال ایجاد تحول در عرصه‌ مدیریت کشور است.

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: ولایت‌مداری، مدیریت جهادی، سوابق اجرایی مناسب، اهل تعامل با سایر قوا، پیگیری موضوع تا رسیدن به نتیجه و... از ویژگی‌های برجسته قالیباف است و با عقلانیت و اقتدار می‌توان اوضاع را بهبود داد.

برقراری بیان کرد: باید سعی کنیم به‌صورت چهره به چهره مشارکت حداکثری را تبیین کنیم زیرا حضور پر شور و انتخاب اصلح برای کشور تأثیرگذار است و قالیباف طرح پنج محوری را برای بهبود شرایط در مناظرات و برنامه‌های تلویزیونی مطرح کرد.

وی افزود: استان کرمانشاه دارای رتبه نرخ بیکاری بالا است که در برنامه‌های قالیباف بهبود شرایط اشتغال استان دارای اولویت است و ارتقای سطح روابط اقتصادی مرزی و گردشگری از دیگر برنامه‌ها برای بهبود شرایط استان کرمانشاه است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از