حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت قصرشیرین؛

قدس روز فریاد مقاومت بر سر استکبار است

قدس روز فریاد مقاومت بر سر استکبار است

فرمانده سپاه ناحیه قصرشیرین گفت: روز جهانی قدس روز فریاد مقاومت امت اسلامی بر سر آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز آنها است.

معارف الفتی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: امروز شاهد کشتار زنان و کودکان بی‌گناه غزه به دست رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی هستیم و جهان شاهد این است که آمریکای جنایتکار پشتیبانی همه‌جانبه‌ای از رژیم پلید صهیونیستی با ارسال بمب‌های سنگرشکن و سایر تجهیزات نظامی انجام می‌دهد.

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند، سکوت کرده‌اند، ادامه داد: اگرچه رژیم صهیونیستی به سازمان جاسوسی موساد و ارتش خود افتخار می‌کرد اما جهان شاهد بود که جوانان فلسطینی چگونه هیمنه پوشالی آنها را در هم کوبیدند و رسواییشان را در جهان بیش از بیش نمایان کردند.

 

الفتی بیان کرد: قریب به ۶ ماه است که بمب‌افکن‌هایی از طرف آمریکای جنایتکار در اختیار رژیم پلید صهیونیستی قرار داده شده است و آنها را بر سر زنان و کودکان مظلوم غزه می‌ریزند در حالی که پیاده‌نظام با تانک‌ها و نفربرهایش به محض ورود به غزه توسط رزمندگان حماس یکی پس از دیگری نابود می‌شوند.

 

فرمانده سپاه ناحیه قصرشیرین ادامه داد: امروز در تمامی کشورهای جهان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل طنین‌انداز شده است و جهان از رژیم پلید صهیونیستی اعلام تنفر و انزجار می‌کند.

 

الفتی تصریح کرد: ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی ضمن به شهادت رساندن زنان و کودکان مظلوم غزه با موشک‌ها و بمباران شهرها اقدام به غارت خانه‌های ویران شده مردم بی‌گناه و مظلوم غزه می‌کردند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه زمان نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است، خاطرنشان کرد: وعده الهی تحقق پیدا می‌کند و نابودی رژیم صهیونیستی به دست مردم مظلوم و قهرمان فلسطین و غزه و جبهه مقاومت فرا رسیده است.

 

الفتی گفت: روز جهانی قدس روز فریاد مقاومت امت اسلامی بر سر آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز آنها است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از