حالت تاریک
آیت‌الله علماء مطرح کرد:

لزوم توجه مربیان به تربیت اسلامی کودکان

لزوم توجه مربیان به تربیت اسلامی کودکان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مربیان مراقب تربیت اسلامی فرزندان باشند زیرا آنها بزرگترین ثروت کشور هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با بیان اینکه مسائل فرهنگی دغدغه ائمه معصوم(ع) بود، اظهار داشت: بیشتر روایات فقهی از امام باقر(ع) و امام صادق(ع) نقل شده است تا جایی که به گفته بزرگان اهل سنت و شیعه چهار هزار نفر از امام جعفر صادق(ع) حدیث نقل می‌کردند.

وی با بیان اینکه حقیقت ایمان در گرو فهم دینی است، افزود: در این راستا داشتن بصیرت، آگاهی و پرهیز از تفسیر بد ضرورت دارد.

آیت‌الله علما با بیان اینکه امام راحل در ایراد سخنرانی ۵۰ سال آینده را لحاظ می‌کرد، گفت:  به فرموده رهبر انقلاب نیز اسرائیل بیش از ۲۵ سال عمر نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین باید در زندگی حسن تقدیر داشته باشیم.

آیت‌الله علما به بیست و سوم مهر ماه به‌عنوان سالروز شهادت پنجمین شهید محراب مرحوم آیت‌الله اشرفی اصفهانی اشاره و به تبیین جایگاه والای ایشان پرداخت.

امام جمعه کرمانشاه گفت: همچنین بیست و سوم مهر ماه روز نابینایان نام‌گذاری شده است.

آیت‌الله علما به بیست و چهارم مهر ماه به‌عنوان آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان اشاره و عنوان کرد: مربیان مراقب تربیت اسلامی فرزندان باشند زیرا آنها بزرگترین ثروت کشور هستند.

وی با گرامیداشت بیست و چهارم مهر ماه به‌عنوان سالروز تأسیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش، به تشریح عظمت ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه یکی از شعارهای اغتشاشگران زن، زندگی و آزادی بود، اذعان کرد: رهبر انقلاب خانم دباغ را به‌عنوان الگو معرفی کردند.

آیت‌الله علما خاطرنشان کرد: خانم دباغ قبل و بعد از انقلاب مبارز بود، در کسوت فرماندهی سپاه همدان خدمت کرد، مدت‌ها مراقب امام راحل بود و البته این از جایگاه ویژه زن در اسلام و دیدگاه بنیان‌گذار کبیر انقلاب حکایت دارد.

امام جمعه کرمانشاه همچنین مردم را برای کمک به مردم زلزله زده و همچنین ملت فلسطین فراخواند.

آیت‌الله علما گفت: بنده ۴۰ سال در خدمت نظام و انقلاب بودم و همچنان این خدمت‌گزاری ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از