حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
لزوم مشارکت مدیران در اجرای طرح «سپاس»
مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه مطرح کرد:

لزوم مشارکت مدیران در اجرای طرح «سپاس»

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت تکریم خانواده معظم شهدا، گفت: مدیران مشارکت بیشتری در اجرای طرح «سپاس» داشته باشند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ خسرو شهیدی ظهر امروز دوشنبه در دومین جلسه ستاد ایثار و شهادت استان کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ترویج ایثار و شهادت مقرر شد که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرداری کرمانشاه نسبت به توسعه، تعمیر و تجهیز ساختمان موزه گلزار شهدا اقدام کنند که پس از طی مراحل اداری منتظر نظر نهایی شهردار کرمانشاه هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، گفت: یکی دیگر از مصوبات پیشین ستاد ایثار و شهادت برگزاری مراسم‌های گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت همزمان با چهلمین روز درگذشت ایشان بود، که این مهم توسط دستگاه‌های مرتبط به خوبی انجام گرفت.

شهیدی بیان کرد: استان کرمانشاه ۹ هزار و ۸۰۰ شهید و جانباز را تقدیم آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران کرده و مردم غیور این استان با ایستادگی خود همواره مرزبانانی غیور برای کشورمان بوده‌اند که برای معرفی آن‌ها نیازمند همراهی تمام دستگاه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که برای معرفی شهدای استان کرمانشاه به آن نیازمند هستیم نصب تصاویر شهدا در بیلبوردهای شهری است که از شهرداری کرمانشاه تقاضا داریم این امکان را برای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فراهم کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه افزود: همچنین برگزاری یادواره‌ها و مراسم‌های گرامیداشت شهدا و تکریم خانواده معظم شهدا آن‌ها نیازمند ایده‌های جدید است که از افراد صاحب‌نظر تقاضا داریم ما را در این عرصه کمک کنند.

شهیدی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس روز پنج‌شنبه پنجم مهرماه مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهر کرمانشاه برگزار می‌شود که از اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا تقاضا داریم در این مراسم معنوی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح «سپاس» با هدف تکریم خانواده معظم شهدا توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال اجرا است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری بر اجرای هرچه بهتر طرح «سپاس» تأکید دارند و از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه تقاضا داریم در این طرح مشارکت بیشتری داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند و همگان وظیفه دارند، در مسیر شهدا حرکت کنند و نسبت به اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی کوشا باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از