حالت تاریک
شمارش معکوس برای انتقام سخت؛

مبارزه تا آزادی قدس شریف ادامه دارد

مبارزه تا آزادی قدس شریف ادامه دارد

پس از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس سرزمین‌های اشغالی فلسطین در انتظار پاسخ سخت و پشیمان‌کننده جمهوری اسلامی ایران است و محور مقاومت تا آزادی قدس به مبارزه ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ مردم مظلوم فلسطین سال‌های طولانی تحت فشار استکبار و صهیونیست جهانی در حال مبارزه برای کشور خود از چنگال رژیمی هستند که با حمایت کامل مستکبران عالم از هیچ جنایتی کوتاهی نمی‌کند و رژیم صهیونیستی تنها با قتل و غارت فلسطینیان آرام می‌گیرد.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) از بدو تأسیس همواره بر آزادی فلسطین و قدس شریف به‌عنوان قبله اول مسلمانان تأکید و تمام مردم جهان به‌ویژه مسلمانان را به وحدت و یکپارچگی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی دعوت کرده و امام راحل نیز رژیم صهیونیستی را غده سرطانی جهان اسلام دانستند.

مردم مظلوم فلسطین از سال‌های ابتدایی اشغال سرزمین و وطن خود توسط رژیم جنایت‌کار صهیونیستی با دستان خالی به مبارزه با این رژیم پرداختند که حتی به زنان و کودکان نیز رحم نمی‌کند و با اعمال تحریم‌های دارویی و اقتصادی سعی دارد آنها را برای رسیدن به اهداف شوم خود از میان بردارد.

مبارزان فلسطینی و گروه‌های مقاومت در حماسه‌ای بی‌نظیر توانستند در عملیات هفت اکتبر تحت عنوان طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی را در هم بشکنند و با نفوذ به عمق سرزمین‌های اشغالی ضربات سنگین و محکمی را بر پیکره آن وارد کنند که تبعات این شکست تاکنون ادامه دارد.

رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی به دنبال حملات همه‌جانبه به شهر غزه و شکست‌های پی در پی در مقابل رزمندگان محور مقاومت به کشتار زنان، کودکان و بی‌گناهان روی آوردند زیرا در عرصه میدان نتوانستند اقدام مؤثری را شکل دهند.

رژیم صهیونیستی در ادامه ناکامی‌های خود به ترور فرماندهان و چهره‌های تأثیرگذار محور مقاومت روی آورده و در تازه‌ترین آن اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس و تعدادی از فرماندهان محور مقاومت را به شهادت رساند تا از میزان شکست‌های پی در پی خود بکاهد اما‌ غافل از اینکه راه مبارزه تا آزادی کامل فلسطین ادامه دارد.

ترور و جنایت ذات رژیم صهیونیستی است

تورج زینی‌وند در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: شهادت اسماعیل هنیه رهبر حماس در تهران از سوی رژیم صهیونیستی از چند زاویه قابل بررسی و تأمل است که اگر چه جبهه مقاومت به نقش محوری مردان و زنان سرنوشت‌ساز خود در عرصه جهاد می‌بالد اما این جبهه وابسته به فرد نیست بلکه شهادت هر یک از فرزندان جبهه مقاومت، رویش تازه‌ای را در این جبهه به بار خواهد آورد و زمینه‌های فروپاشی این رژیم را تسریع خواهد کرد.

استاد دانشگاه رازی استان کرمانشاه گفت: شهادت و ترور اسماعیل هنیه در یک کشور دیگر نقض آشکار قوانین بین‌المللی از سوی رژیم صهیونیستی است و این عمل ماهیت واقعی و پلید رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته آشکار کرد.

زینی‌وند تصریح کرد: اتخاذ سیاست صبر راهبردی و بازدارندگی جبهه مقاومت در برابر این ترورها، نیازمند بازخوانی است زیرا لازم است که عملیات میدانی جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی شدیدتر، دقیق‌تر و گسترده‌تر شود.

وی ادامه داد: این ترورهایی که در بیروت، تهران و بغداد صورت گرفت، پس از سفر نتانیاهو به آمریکا و با هماهنگی کاخ سفید صورت گرفته است و کشور آمریکا شریک جرم این جنایت‌های بزدلانه است.

استاد دانشگاه رازی استان کرمانشاه بیان ‌کرد: هدف اصلی رژیم صهیونیستی از چنین ترورهایی ایجاد بی‌ثباتی در منطقه و شعله‌ور ‌کردن یک جنگ تمام عیار در منطقه است و علاوه بر آن این ترورها هرگونه آتش‌بس در منطقه را تا مدت‌های زیادی متوقف خواهد کرد.

انتقام سخت در انتظار رژیم کودک‌کش صهیونیستی 

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در زمان ترور شهدای سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در سوریه در متن پیام تسلیت خود بیان کردند تنبیه رژیم صهیونیستی حتماً انجام می‌گیرد اما اکنون بر مجازات سخت این رژیم جنایت‌کار تأکید کردند.

کارشناس مسائل فرهنگی و دینی گفت: رژیم صهیونیستی با ترور شهید اسماعیل هنیه که برای مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب به ایران سفر کرده بود دچار خطای راهبری شد و این عمل با چراغ سبز آمریکای جنایت‌کار به وقوع پیوست.

احمدی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی گمان می‌کند که راه مبارزه با ترور و شهادت فرماندهان محور مقاومت متوقف می‌شود اما دشمنان باید بدانند شهادت، ریشه در تفکر عاشورایی رزمندگان اسلام دارد و شهادت هیچ‌گاه پایان کار نیست بلکه خون شهید زمینه‌ساز رویش‌های جدید است.

وی ادامه داد: دشمنان ما بعد از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دل‌ها هنوز متوجه نشده‌اند که رزمندگان اسلام با تکیه بر قدرت ایمان، تقوای الهی و آرزوی شهادت پا در میدان مبارزه قرار می‌دهند و شهادت آرزوی قلبی آنها است و هیچ ترس و واهمه‌ای از آن ندارند بلکه این دشمنان خدا هستند که از مرگ هراس دارند.

کارشناس مسائل دینی و فرهنگی تصریح کرد: قطعاً پاسخ ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه در خاک جمهوری اسلامی ایران برای رژیم صهیونیستی سخت و دشوار خواهد بود و نابودی این رژیم از وعده مقام معظم رهبری زودتر محقق خواهد شد.

پاسخ ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه پشیمان‌کننده است

پوریا جلالی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: ترور شهید اسماعیل هنیه پس از سفر نتانیاهو به آمریکا رقم خورد و قطعاً استکبار جهانی شریک جرم آنها در این جنایت خواهند بود و پاسخ متناسب خود را در زمان و مکان مشخص دریافت خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ابعاد رسانه‌ای ترور شهید اسماعیل هنیه بسیار فراتر از حوادث پیشین و ترور فرماندهان مقاومت بود و امروز مردم جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به آگاهی دست یافته‌اند که اعتراض و تجمع دانشجویان آمریکایی و اروپایی نمونه آن است.

جلالی خاطرنشان کرد: شهادت زنان و کودکان در غزه تصاویری دردناک و غم‌انگیزی را در جهان خلق کرده و رسانه توانسته با گذر و عبور از امپراتوری رسانه‌ای غرب با وجود تمام فشارها بخشی از واقعیت صحنه غزه و فلسطین را به‌نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: امروز مناطق اشغالی فلسطین برای هیچ صهیونیستی امن‌ نیست زیرا موشک‌ها و تجهیزات جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به هر نوع تهدیدی آماده شده و نيروهای مسلح کشورمان آماده تنبیه متجاوز و نمایش قدرت بازدارندگی کشورمان هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: رژیم صهیونیستی امروز از افراد حیوان‌صفتی تشکیل شده که فقط با خون قتل و غارت انسان‌های بی‌گناه آرام می‌گیرند و این افراد تهدیدی برای بشریت محسوب می‌شوند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از