حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

مدیران در آستانه انتخابات امیدآفرینی کنند

مدیران در آستانه انتخابات امیدآفرینی کنند

استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: عوامل اجرایی انتخابات باید بصیرت داشته باشند و در راستای امیدآفرینی به مردم تلاش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»،  محمدطیب صحرایی در همایش کارآمدی و تجلیل از الگوهای موفق خدمت‌گذاری سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، اظهار داشت: باید تلاش کنیم که بسیجی بمانیم و مراقب باشیم در این فضا مسائل حاشیه‌ای ما را غافل نکند.

 

استاندار کرمانشاه افزود: همچنین گام بعدی این است که تلاش کنیم تا این شعاع توسعه پیدا کند و برای خدا کار کنیم.

 

وی با توصیه اخلاقی به مدیران، گفت: مدیران باید در راستای خیر و صلاح برای همه بشریت نقش‌آفرینی کنند.

 

صحرایی گفت: مدیران و اطرافیان آنها باید نمایان‌گر تفکر بسیجی باشند و تلاش کنند که بسیجی بمانند و در معرض حملات شیطانی قرار نگیرند.

 

وی با بیان اینکه ۹۰ روز دیگر تا انتخابات فرصت باقی‌ است، خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی انتخابات باید بصیرت داشته باشند و در راستای امیدآفرینی به مردم تلاش کنیم.

 

صحرایی بیان کرد: از آنجا که مدیران با بیت‌المال سر و کار دارند باید تلاش کنند که موضع‌گیری‌های انتخاباتی دچار خدشه نشود.

 

وی گفت: مدیران باید بر تلاش خود در محیط‌های کاری بیافزایند و از هرگونه اقدامی که به سلامت، مشارکت و امنیت انتخابات خدشه وارد کند، بپرهیزند.

 

صحرایی تصریح کرد: روحیه و تفکر بسیجی امانتی است که به ما سپرده شده که باید با برخورداری از این امانات، امید را در دل مردم افزایش دهیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از