حالت تاریک
امام جمعه موقت شهرستان روانسر:

مردم اهل سنت پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

مردم اهل سنت پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

امام جمعه موقت شهرستان روانسر با اشاره به اهمیت حضور حداکثری ایرانیان در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مردم اهل سنت همواره حضور حداکثری در انتخابات داشته و همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

ماموستا عبدالرحمن علی‌مرادی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: شرکت در انتخابات امری ملی و وظیفه‌ای قانونی برای هر انسانی است که نسبت به سرنوشت خود اهمیت می‌دهد.

امام جمعه موقت شهرستان روانسر افزود: اگر مردم نسبت به انتخابات احساس بی‌تفاوتی کنند، در حقیقت ضعفی برای قدرت نظام و ملت است.

وی گفت: انتخابات ریاست‌جمهوری در این برهه حساس کنونی از تاریخ جهان بسیار مهم است زیرا تمام عوامل کفر از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار درصدد آن هستند که این انتخابات کم‌رنگ برگزار شود. 

علی‌مرادی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی می‌خواهند که مردم با کمترین درصد آرا در این انتخابات شرکت کنند.

وی اذعان داشت: با گذشت بیش از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم اهل سنت همواره حضور حداکثری در انتخابات داشته و همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

 علیمرادی تصریح کرد: وظیفه همه مردم مسلمان ایران اسلامی در این شرایط این است تا در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و در انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه موقت شهرستان روانسر در ادامه گفت: علاوه بر شرکت حداکثری در انتخابات مردم باید به داوطلبی رأی دهند که اصلح، کارآمد و دارای تفکرات عالی است و سرنوشت مملکت برای او بسیار مهم باشد.

وی همچنین در خصوص مناظرات برگزار شده در صدا و سیما، بیان کرد: این مناظرات بسیار تأثیرگذار است و انتظار می‌رود مردم با دنبال‌کردن این مناظرات و دقت در برنامه‌های کاندیداهای محترم رئیس جمهوری مقتدر که دنباله‌رو راه شهید رئیسی است برگزینند.

علیمرادی با بیان اینکه ملت ایران همواره با بصیرت، زمان‌شناسی در صحنه‌های حساس حضور یافته‌اند، اظهار امیدواری کرد با انتخاب یک رئیس جمهور اصلح مشکلات مردم و کشور حل خواهد شد.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از