حالت تاریک
امام جمعه قصرشیرین:

مردم در تجمع علیه رژیم صهیونیستی حضور یابند

مردم در تجمع علیه رژیم صهیونیستی حضور یابند

امام جمعه شهرستان قصرشیرین از آحاد مردم شهید پرور شهرستان قصرشیرین دعوت به عمل آورد که در راهپیمایی روز شنبه ۲۷ آبان علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی شرکت کنند و مشت محکمی بر دهان صهیونیست‌ها بزنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام صالحی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان قصرشیرین، اظهار داشت: غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده و این موضوع در سخنان دبیر کل حکیم و شجاع حزب‌الله مورد توجه و تأکید قرار گرفته است.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین افزود: سخنان اخیر سید‌حسن نصرالله هشدار صریحی به رژیم اشغالگر قدس مخابره کرد.
 
حجت‌الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: به گفته سید حسن نصرالله، توان مقاومت گسترده‌تر از حد تصور دشمن است و صرفا در حد بازدارندگی نیست.

وی افزود: به گفته سید حسن نصرالله بازخوانی حماسه‌آفرینی‌های حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳روزه، به‌وضوح نشان می‌دهد قدرت میدانی، اطلاعاتی و رصدگری مقاومت منحصر به فرد و برهم‌زننده تعادل و محاسبات دشمن است.

حجت‌الاسلام صالحی گفت: خطوط قرمز جبهه مقاومت تحت عنوان پایان جنگ و پیروزی حماس در غزه در سخنرانی دبیر‌کل حزب‌الله لبنان به‌صورتی آشکار مطرح شد.

وی افزود: به گفته سید حسن نصرالله جبهه مقاومت هرگز مشت خود را برای دشمن صهیونیستی باز نمی‌کند و راه‌کنش‌های میدانی و محیطی خود را به‌صراحت اعلام نخواهد کرد که این یکی از قواعد اصلی نبرد است‌.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: جبهه مقاومت یقین دارد که رژیم اشغالگر قدس بازنده این نبرد خواهد بود و فلسطین و نوار غزه، پیروز این معادله قلمداد می‌شوند و در این موضوع کمترین شبهه‌ای وجود ندارد.

امام جمعه قصرشیرین اذعان کرد: پس از گذشت یک هفته از آغاز عملیات زمینی گسترده رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در سایه تداوم بمباران‌های هوایی که قدرت تخریب آن به اذعان بسیاری در سطح بمباران هسته‌ای هیروشیما و حتی بیشتر از آن است، به نظر نمی‌رسد که رژیم صهیونیستی توانسته‌ باشند به دستاوردهای واقعی نظامی در میدان دست یافته باشد.

حجت‌الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: این نظامیان صرفا با ادامه بمباران بی‌رویه مناطق مسکونی و پیش‌روی در مناطق باز تا ساحل دریا در تلاش هستند تا شمال غزه را کاملا محاصره کنند و این یک چالش بزرگ برای آن‌ها طی روزهای آینده است، زیرا در عین حال یک فرصت برای قدرت‌نمایی نیروهای مقاومت نیز به شمار می‌آید.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین تصریح کرد: در سال‌های اخیر شاهد ناتوانی رژیم صهیونیستی در جنگ‌‌های طولانی طی درگیری‌ با جنبش حماس و جهاد اسلامی بوده‌ایم که در نهایت به‌دلیل قدرت مقاومت، صهیونیست‌ها با تن دادن به شروط مقاومت، مجبور به آتش‌بس می‌شدند.

حجت‌الاسلام صالحی گفت: اکنون هم حدود ۴۰ روز از جنگ غزه می‌گذرد و تلفات رژیم صهیونیستی با همه جنگ‌های این رژیم در هفت دهه گذشته برابری می‌کند و در صورتی که برای مدت طولانی ادامه داشته باشد، تلفاتشان به مراتب گسترده‌تر خواهد شد.

وی افزود:ضربه مهم و هدفمند مقاومت عراق تنها بُعد نمادین و هشدارآمیز نداشت و نشان داد که حشدالشعبی زیر سایه حضور نظامی آمریکا در عراق به توانمندی تسلیحاتی بالایی دست یافته که می‌تواند با موشک‌های دقیق و احتمالا پهپادهای انتحاری معروفی که اکنون تمامی گروه‌های مقاومت در منطقه از آن برخوردار هستند، یکی از بنادر اقتصادی و کلیدی رژیم در سواحل دریای سرخ را ۵۰۰ کیلومتر آن طرف‌تر از مرزهای عراق هدف قرار دهند.


حجت‌الاسلام صالحی در‌پایان از آحاد مردم شهید پرور شهرستان قصرشیرین دعوت به عمل آورد که در راهپیمایی روز شنبه ۲۷ آبان علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی شرکت کنند و مشت محکمی بر دهان صهیونیست‌ها بزنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از