حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
کاندیدای مجلس خبرگان رهبری:

مردم به ضرورت حضور در انتخابات توجیه هستند

مردم به ضرورت حضور در انتخابات توجیه هستند

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری گفت: خود مردم توجیه هستند که باید در همه امور حضور رسمی داشته باشند.

آیت‌الله مصطفی علما در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ با تاکید بر ضرورت شرکت در انتخابات، اظهار داشت: چه مجلس خبرگان و چه مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است. 

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری افزود: شرکت همه مردم و همه مراتب و شئونات انقلابی در این همه‌پرسی‌ها مطرح و مهم است چه اینکه بر اساس آن‌ها معنای رهبری و قوانین مشخص شده است.

آیت‌الله علما تصریح کرد: وظیفه مجلس شورای اسلامی، قانون‌گذاری و نظارت است و مجلس خبرگان هم باید شخص رهبری را تعیین کنند و مواظب باشند امور چگونه می‌گذرد.

وی عنوان کرد: امام راحل به‌گونه‌ای قضایا را تنظیم کردند که همه‌چیز با نظارت مردم انجام شود لذا دولت‌ها و قدرت‌های دیگر نمی‌توانند درباره مسائل ایران نظری داشته باشند بلکه همه مسائل ایران با رأی، نظر و صلاح‌دید مردم انجام می‌گیرد.

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم در مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و تشکیل دولت صاحب نظر هستند در واقع امام خمینی (ره) مردم را ذی‌نظر و ذی مداخله دانستند و این مداخله داشتن به همه امور سرایت داشته است. 

به گفته آیت‌الله علما، در نظام جمهوری اسلامی ایران، امری نداریم که مردم در آن دخالت نداشته باشند بلکه مردم در همه امور شرکت دارند و این حُسن نظام است.

وی افزود: شخص اول مملکت و همه مراجع عظام از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کردند پس مردم به احترام مقام معظم رهبری، علما و مراجع در انتخابات شرکت خواهند کرد البته خود مردم هم توجیه هستند که باید در همه امور حضور رسمی داشته باشند چون نظام مردمی است و باید همه در خدمت اسلام باشند.

 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از