حالت تاریک
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

مسکن خبرنگاران کرمانشاهی در حال ساخت است

مسکن خبرنگاران کرمانشاهی در حال ساخت است

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از ساخت پروژه مسکن شهید آوینی خبرنگاران کرمانشاهی در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

رامین الماسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: خبرنگاران جزو اقشاری در جامعه هستند که همواره با حضور خود نسبت به پوشش رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی حوادث و رویدادهای مختلف تلاش می‌کنند.

مدیرکل راه شهرسازی استان کرمانشاه گفت: خبرنگاران افرادی هستند که در تمام دولت‌ها با حضور به‌موقع خود نسبت به اطلاع‌رسانی اخبار به جامعه اقدام می‌کنند اما تاکنون نیاز آنها به مسکن توسط مسئولان دیده نشده بود.

الماسی تصریح کرد: همزمان با روز خبرنگار طی سال گذشته این نیاز توسط جمعی از اصحاب رسانه به مسئولان استان کرمانشاه منتقل شد که در همین راستا پروژه‌ای ویژه خبرنگاران در طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: متقاضیان اصحاب رسانه برای حضور در طرح نهضت ملی مسکن در گام نخست ثبت‌نام کردند و اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه نیز یک قطعه زمین را در شهرک امام جانمایی کرد و مراحل آماده‌سازی زمین آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بیان کرد: هم‌اکنون با استقرار پیمانکار پروژه نهضت ملی مسکن خبرنگاران خاک‌برداری انجام گرفته و زمین در حال سنگ‌چین است تا در ادامه مراحل بعدی پروژه انجام گیرد.

الماسی خاطرنشان کرد: پروژه نهضت ملی مسکن خبرنگاران مانند سایر پروژه‌ها برای کاهش آورده متقاضیان در مجتمع‌های سه طبقه حیاط‌دار در حال ساخت است که پروژه تا مرحله پایان سفت‌کاری و نما توسط اداره‌کل راه و شهرسازی انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون ۱۰۰ ظرفیت حالی در پروژه نهضت ملی مسکن خبرنگاران وجود دارد که به‌علت کاهش آورده متقاضیان است و چنان‌چه این ظرفیت تکمیل نشود با رضایت این قشر از اصحاب رسانه از دیگر پروژه‌ها جایگزینی لازم را انجام خواهیم داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: سامانه نهضت ملی مسکن در حال حاضر بسته است و امکان ثبت‌نام جدید برای خبرنگاران متقاضی وجود ندارد و یکی از درخواست‌های ما از دولت بازگشایی مجدد سامانه است زیرا با تأمین زمين لازم تمام مسکن همه متقاضیان را فراهم می‌کنیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از