حالت تاریک
مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه مطرح کرد:

مسکن ملی خبرنگاران کرمانشاه در انتظار آورده متقاضیان

مسکن ملی خبرنگاران کرمانشاه در انتظار آورده متقاضیان

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پروژه شهید آوینی خبرنگاران استان در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد گفت: آورده متقاضیان مسکن خبرنگاران استان تاکنون به صورت کامل در مرحله نخست تکمیل نشده است.

رامین الماسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن استان کرمانشاه با همکاری استانداری کرمانشاه و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با توجه به نیاز خبرنگاران کرمانشاهی به مسکن پروژه‌ای ویژه‌ای به نام مجتمع شهید آوینی برای آنها در نظر گرفته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: زمین مورد نیاز به همراه مجوزهای لازم فراهم شده و هم‌اکنون در حال تجهیز کارگاه برای آغاز عملیات اجرایی پروژه نهضت ملی خبرنگاران هستیم.

الماسی تصریح کرد: پروژه نهضت ملی خبرنگاران کرمانشاه به نام شهید آوینی در زمینی به مساحت ۶ هکتار برای احداث ۳۰۰ واحد مسکونی در نظر گرفته شده است و هم‌اکنون منتظر تکمیل وجه، سایر متقاضیان هستیم.

وی ادامه داد: متأسفانه تاکنون تعداد بسیاری از متقاضیان مسکن ملی خبرنگاران کرمانشاه نسبت به واریز وجه مرحله نخست اقدام لازم را انجام نداده‌اند و در حال ارسال پیامک اخطار برای افراد هستیم و در صورت عدم تکمیل وجه سایر متقاضیان را جایگزین خواهیم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بیان کرد: این واحدهای مسکونی تنها برای خبرنگاران کرمانشاه در نظر گرفته شده است و اگر نیاز به جایگزینی متقاضیان داشته باشیم سعی می‌کنیم تا از سایر خبرنگاران متقاضی در پروژه شهید آوینی جایگزینی لازم را انجام دهیم.

الماسی خاطر نشان کرد: سامانه ملی ثبت‌نام مسکن ملی به صورت کشوری است و افراد متقاضی می‌توانند پس از بازگشایی مجدد سامانه نسبت به ثبت‌نام و ادامه فرآیند مربوطه اقدام کنند.

وی عنوان کرد: ساخت مسکن ملی به صورتی است که فرآیند ساخت و ساز تا مرحله سفت‌کاری توسط پیمانکار مربوطه اجرا می‌شود و در مرحله نازک‌کاری خود متقاضیان باید ادامه پروژه را عهده‌دار شوند و یا طی قراردادی ادامه ساخت پروژه را به پیمانکار واگذار کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: پروژه مسکن ملی خبرنگاران کرمانشاه در قطعات ۳۵۰ تا ۴۰۰ متری به صورت واحدهای سه طبقه حیاط‌ دار احداث می‌شود که هر طبقه دارای دو واحد است و کاهش تعداد طبقات در راستای کاهش هزینه تمام شده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از