حالت تاریک
فرماندار کرمانشاه:

مشارکت حداکثری دشمن را مأیوس می‌کند

مشارکت حداکثری دشمن را مأیوس می‌کند

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه هر رأی پشتیبانی از انقلاب اسلامی است، گفت: مشارکت حداکثری دشمن را مأیوس می‌کند.

محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در مرحله دوم با رقابت دو کاندیدا در حال پیگیری است که سرانجام این رویداد مهم ملی روز پانزدهم تیرماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان کرمانشاه برگزار می‌شود.

فرماندار کرمانشاه گفت: شهرستان کرمانشاه همانند دوره نخست انتخابات از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برخوردار است که فرآیند رأی‌گیری از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۸ عصر انجام می‌گیرد و تمدید زمان انتخابات در صورت نیاز توسط وزارت کشور انجام خواهد گرفت.

 

آمویی تصریح کرد: ۱۳ هزار نفر عوامل اجرایی، انتظامی و بازرسی برگزاری انتخابات را عهده‌دار هستند و تاکنون فرآیند این رویداد ملی بر اساس دستورالعمل وزارت کشور انجام گرفته است.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی در روز جمعه ۱۵ تیرماه مجدد حماسه خواهند آفرید و با حضور در پای صندوق‌های رأی رئیس‌جمهور منتخب خود را انتخاب می‌کنند و هر رأی مردم یک رأی به انقلاب اسلامی ایران است.

فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری نشان‌دهنده پشتیبانی و حمایت مردم از انقلاب اسلامی است زیرا دشمن طی روزهای اخیر سعی دارد با مأیوس‌کردن جامعه زمینه عدم حضور افراد در انتخابات را فراهم کند.

آمویی عنوان کرد: انتخابات ایران تأثیر بسیاری در تحولات منطقه و جهان دارد و قطعاً مشارکت حداکثری و حضور پر شور در پای صندوق‌های رأی دشمنان را ناامید و زمینه توسعه و پیشرفت کشور را مهیا می‌کند.

وی به مردم توصیه کرد: رأی خود را در مدت زمان قانونی برگزاری انتخابات به صندوق‌ها بیندازند و رأی‌دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

گفتنی است، در شهرستان کرمانشاه ۸۷۴ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که متولدین ۱۵ تیرماه سال ۸۵ به قبل می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از