پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-27 10:01 - شماره خبر : 10054 0
فرماندار کرمانشاه خبر داد:

ممنوعیت اجاره حاشیه خیابان‌های کرمانشاه برای پارکینگ‌داران

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه شهرداری باید بر معابر و خیابان‌ها نظارت داشته باشد از ممنوعیت اجاره حاشیه خیابان‌های کرمانشاه برای پارکینگ‌داران خبر داد.

محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: شهر کرمانشاه با توجه به توسعه آن و افزایش وسایل نقلیه با کمبود پارکینگ به ویژه در هسته مرکزی شهر مواجه است که پاسخگوی نیاز تمام مردم نیست.

فرماندار کرمانشاه گفت: بیشترین تردد مردم شهر کرمانشاه مربوط به هسته مرکزی شهر و مراجعه افراد به بازار و یا مطب پزشکان است که بار ترافیکی این منطقه از شهر را افزایش داده است.

آمویی تصريح کرد: هم‌زمان با فرا رسیدن ۶ ماهه دوم سال و بازگشایی مدارس طرح ترافیکی زوج و فرد از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۰ از میدان آزادی تا خیابان شورا، خیابان کارگر تا میدان فاطمیه و میدان جلیلی تا میدان لشکر اجرا و جریمه برای متخلفان ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

وی با اشاره به نارضایتی و گلایه‌مندی شهروندان کرمانشاهی در موضوع پارکینگ‌های عمومی، عنوان کرد: تعدادی از پارکینگ‌های شهری تحت مدیریت شهرداری و برخی دیگر خصوصی است که شهرداری کرمانشاه و اتاق اصناف وظیفه دارند بر روند این اماکن نظارت و میزان مبلغ دریافتی را بررسی کنند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: اگر پارکینگ‌های خصوصی دارای مجوز در حال تخلف باشند اتاق اصناف وظیفه دارد ضمن بررسی موضوع پرونده را به تعزیرات حکومتی برای برخورد قانونی ارجاع دهد و شهرداری کرمانشاه نیز وظیفه دارد بر اماکن خود نظارت داشته باشد.

وی با بیان اینکه برخی افراد سودجو معابر شهری را به عنوان پارکینگ در اختیار مردم قرار می‌دهند، تأکید کرد: دراختیار قراردادن حاشیه خیابان‌ها تحت عنوان پارکینگ ممنوع است و شهرداری کرمانشاه باید از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری و با متخلفان برخورد کند.

فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: طی جلسه‌ای که با اتحادیه پارکینگ‌داران برگزار خواهد شد وضعیت ساماندهی این اماکن بررسی و نتیجه به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VMa8v
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار