حالت تاریک
جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات:

موکب‌های ایرانی و عراقی در اربعین ادغام می‌شود

موکب‌های ایرانی و عراقی در اربعین ادغام می‌شود

جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: در ستاد عتبات به دنبال این موضوع هستیم که در کشور عراق موکب‌های عراقی و ایرانی را ادغام کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ مجید نامجو در حاشیه نشست مسئولان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور با استاندار کرمانشاه؛ اظهار داشت: امروز توفیق شد که در استانداری کرمانشاه حضور پیدا کنیم و جلسه‌ای در رابطه با موضوع اربعین حسینی داشته باشم، چرا که اربعین موضوع حساس و مهمی است و ما در تلاش هستیم که این اتفاق هر سال بهتر از سال گذشته برگزار شود. 

جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور، عنوان کرد: خوشبختانه مرز خسروی که یکی از مرزهای تاریخی برای عبور ایرانیان و زائران حسینی به سمت بقاع متبرکه و مقدس است باید امکانات و زیرساخت‌های لازم در آن ایجاد شود و همچنین برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم که این راهپیمایی بزرگ جهانی به خوبی انجام شود. 

نامجو با اشاره به رضایت مردم از مرز خسروی در اربعین سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ مردم و زائران عزیز از برنامه‌های اربعینی مرز خسروی راضی بودند و در تلاش هستیم که امسال نیز رضایت بیشتری برای هم‌وطنان عزیزمان فراهم کنیم. 

وی ابراز کرد: ستاد عتبات عالیات، مسئول کمیته اسکان و تغذیه زائران اربعین اباعبدالله (ع)، است، لذا لازم بود که ما برای اینکه خدمات بهتری در کرمانشاه و به ویژه مرز خسروی انجام دهیم با استاندار محترم این موضوع را مرور و بررسی کنیم که نتایج خوبی داشته و ان‌شاء‌الله باید شبانه‌روز تلاش کنیم زیرساخت‌های لازم را برای زائران فراهم کنیم. 

نامجو بیان کرد: در ستاد عتبات به دنبال  این موضوع هستیم که در کشور عراق موکب‌های عراقی و ایرانی را ادغام کنیم، مواکب عراقی بیشتر خدمات ارائه دهند و موکب‌های ایرانی پشتیبان موکب‌های عراقی باشند و این کار در دست اقدام است. 

جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور در پایان گفت: در حال تلاش هستیم که موکب‌های کوچک و موکب‌های بزرگ با هم ادغام شوند که خدمات با کارایی بیشتر و با کیفیت بیشتر به زائران ارائه شود که تاکنون ۳ هزار موکب در برنامه ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از