حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور:

نام حاج قاسم بر تارک تاریخ انقلاب می‌درخشد

نام حاج قاسم بر تارک تاریخ انقلاب می‌درخشد

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور گفت: سردار سلیمانی به حق یکی از اسطوره‌ها و بزرگانی است که نامش در تارک این تاریخ می‌درخشد؛ اسطوره‌ای که همه وجودش را وقف اسلام و انقلاب کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، علی‌اصغر الله‌دانه صبح امروز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه با هدف تشریح برنامه‌های هفته مقاومت در کنگاور، اظهار داشت: سردار سلیمانی در طول عمر با برکت خویش خدمات زیادی برای این نظام انجام داد و شهادتش نیز مایه سربلندی امت اسلام شد و روح تازه‌ای در جسم این نظام دمید.

وی افزود: شخصیتی که چنین بزرگوارانه بر سر عقیده و آرمان می‌ایستد و مجاهدانه در میدان حرکت می‌کند و با اخلاص و پایمردی از حریم کشور و حرم اهل بیت (ع) دفاع می  کند به راستی سزاوار تقدیر است.

الله‌دانه با اشاره به تقارن شهادت سردار سلیمانی با میلاد حضرت زهرا (س)، عنوان کرد: حاج قاسم دلبستگی زیادی به حضرت زهرا (س) داشت و در جبهه‌های جنگ می‌گفت هروقت کارمان گره می‌خورد به حضرت زهرا (س) متوسل می‌شویم.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور تصریح کرد: صدق، صفا و اخلاص اولین، مهمترین و بارزترین شاخصه‌های شهید سلیمانی است همچنین ایشان از تربیت‌یافتگان مکتب اسلام و امام است.



اگر حاج قاسم نبود داعش همه مرزهای کشور را در می‌نوردید

وی از ولایت‌مداری به عنوان بزرگترین شاخصه سردار سلیمانی یاد کرد و ادامه داد:   بصیرت، دشمن‌شناسی، وقت‌شناسی و زهد و دعا از دیگر ویژگی‌های این شهید بزرگوار است و اگر وقت‌شناس نبود اکنون داعش همه مرزهای ایران را درنوردیده بود و اگر دشمن‌شناس نبود امروز با وجود این توطئه‌ها چیزی از اسلام نمی‌ماند.

الله‌دانه با تاکید بر اینکه شعار محوری امسال شهیدالقدس است، خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند با از بین بردن حاج قاسم نمی‌توانند در حرکت نظام و جبهه مقاومت خللی ایجاد کنند زیرا شهید سلیمانی از حاج قاسم سلیمانی قوی‌تر است و امروز نشانه‌های آشکاری برای زوال رژیم غاصب صهیونیستی دیده می‌شود.
.
وی درخصوص برنامه‌های اجرایی هفته مقاومت نیز گفت: در آستانه شهادت این شهید مفتخر هستیم که بتوانیم برنامه‌های بزرگی را اجرا کنیم و یاد وی، همرزمانش و شهدای مدافع حرم را گرامی بداریم.

الله‌دانه افزود: برنامه‌های متعددی در حوزه شهدا از جمله برگزاری مراسم یادبود، یادواره و سرکشی از خانواده شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در این هفته اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این برنامه‌ها که در حوزه فرهنگ اجرا می‌شود  در حوزه کارهای عام‌المنفعه به نیابت از حاج قاسم کارهایی انجام خواهیم داد که تامین جهیزیه، تعمیر و مرمت ۳۵ خانه نیازمندان، ساخت هشت باب منزل مسکونی از جمله آن‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور ابراز داشت: نهضت خدمت‌رسانی و کمک مومنانه همچنان در دستور کار قرار دارد و ویزیت و توزیع داروی رایگان را در محله‌های غمتسلی و خرمنجا اجرا خواهیم کرد.

وی توزیع وام‌های اقتصاد مقاومتی و استمرار این طرح در هفته مقاومت را از دیگر برنامه‌های سپاه عنوان و تاکید کرد: سپاه همواره به کنار مردم بودن افتخار می‌کند و در جهاد تبیین هم با برگزاری نشست‌های روشنگری و مجامع تبیینی و با هدف تبیین مکتب حاج قاسم در این حوزه نیز آماده خدمت‌رسانی است.



رسانه‌ها مکتب و اندیشه‌های حاج قاسم را نشر دهند

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور از خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز خواست که با بازنشر مکتب و اندیشه‌های حاج قاسم و افق امیدبخشی که حاج قاسم برای آرمان‌ها، ارزش‌ها و ولایت داشت، قدمی در راه این مکتب بزرگ بردارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از